تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
3

مرگ ۳۶تن در تصادفات شبانه روز گذشته

  • کد خبر : 77661
  • 19 خرداد 1398 - 13:33
مرگ ۳۶تن در تصادفات شبانه روز گذشته

به گزارش جمهوریت ; پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از مرگ ۳۶ نفر در حوادث رانندگی شبانه روز گذشته خبر داد. سرهنگ نادر رحمانی در این باره گفت: طی بررسی‌ها و تحلیل‌های آماری که انجام شده، در شبانه روز گذشته ۲۸نفر در تصادفات جاده‌ای برون‌شهری […]

به گزارش جمهوریت ;

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از مرگ ۳۶ نفر در حوادث رانندگی شبانه روز گذشته خبر داد.

سرهنگ نادر رحمانی در این باره گفت: طی بررسی‌ها و تحلیل‌های آماری که انجام شده، در شبانه روز گذشته ۲۸نفر در تصادفات جاده‌ای برون‌شهری و هشت نفر در تصادفات درون شهری جان خود را از دست دادند. همچنین طی تصادفات برون‌شهری ۲۹۸نفر و تصادفات درون‌شهری ۳۸۲نفر مجروح شدند.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا درباره بیشترین علت این حوادث گفت: عدم توجه به جلو با سهم ۳۱درصد بیشترین علت وقوع تصادف رانندگی در این مدت زمان مشخص را به خود اختصاص داده است.

وی در پایان با بیان اینکه مهم ترین تصادف طی شبانه روز گذشته واژگونی یک دستگاه خودرو سواری پژو ۴۰۵ در شهر قم بود که طی آن دو تن جان خود را از دست دادند، گفت:‌ علت وقوع این حادثه همچنان مشخص نیست و در دست بررسی است. همچنین حوالی ساعت ۱۶ و ۴۰دقیقه روز گذشته نیز در یکی از محورهای فرعی استان خراسان جنوبی یک دستگاه وانت پیکان واژگون شد که در این حادثه هفت نفر مجروح شدند. علت وقوع این حادثه تخطی از سرعت مطمئنه بود.

رحمانی با اشاره به وقوع دو حادثه برای دو دستگاه اتوبوس نیز گفت: حوالی ساعت ۵۰دقیقه بامداد روز جاری در کیلومتر ۱۵محور هراز یک دستگاه خودرو وانت به علت تخطی از سرعت مطمئنه با یک اتوبوس برخورد کرد. طی این حادثه یک تن مجروح شد. همچنین طی حادثه دیگری حوالی ساعت ۴ و ۳۰ دقیقه بامداد امروز یک دستگاه اتوبوس در کیلومتر ۴۰ محور بردسکن سبزوار استان خراسان رضوی به دلیل نقص فنی دچار حریق شد. خوشبختانه این حادثه خسارت جانی نداشت.

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=77661

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰