تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
1

دستور وزیر ارتباطات برای پرداخت مطالبات استقلال و پرسپولیس

  • کد خبر : 78143
  • 20 خرداد 1398 - 16:34
دستور وزیر ارتباطات برای پرداخت مطالبات استقلال و پرسپولیس

به گزارش جمهوریت ; با دستور وزیر ارتباطات توافقات لازم برای تأمین و پرداخت هر چه سریع‌تر مطالبات استقلال و پرسپولیس از طرف اسپانسر صورت گرفته است. به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش، وزیر ورزش روزانه پیگیر برنامه‌ها و مشکلات دو باشگاه استقلال و پرسپولیس است و تلاش جمعی بر این […]

به گزارش جمهوریت ;

دستور وزیر ارتباطات برای پرداخت مطالبات استقلال و پرسپولیسبا دستور وزیر ارتباطات توافقات لازم برای تأمین و پرداخت هر چه سریع‌تر مطالبات استقلال و پرسپولیس از طرف اسپانسر صورت گرفته است.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش، وزیر ورزش روزانه پیگیر برنامه‌ها و مشکلات دو باشگاه استقلال و پرسپولیس است و تلاش جمعی بر این موضوع متمرکز است که فصل آینده هم استقلال و پرسپولیس بدون هیچ مشکل و دغدغه‌ای در رقابت‌های لیگ برتر و باشگاه های آسیا حاضر شوند.

سلطانی فر همچنین در تماس با وزیر ارتباطات خواستار کمک و پیگیری پرداخت مطالبات استقلال و پرسپولیس از محل حامیان مالی و اپراتورها شد که با دستور آقای جهرمی توافقات لازم برای تأمین و پرداخت هر چه سریع‌تر مطالبات بین مدیران عامل دو باشگاه و اسپانسر صورت گرفته است.

پیگیری مسائل مالیاتی و بدهی انباشته گذشته و حل کردن مشکلات مالیاتی با مراجع ذی ربط، تأمین نیازهای مختلف، پیگیری روند خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس در اسرع وقت، پیگیری اصلاح ساختار اداری و تشکیلاتی دو باشگاه و آماده سازی استقلال و پرسپولیس با بهترین شرایط مالی و شفافیت برای واگذاری به سازمان خصوصی سازی جهت وارد کردن به فرا بورس مطابق قانون بودجه ۹۸ کشور، از جمله اقدامات مهم مسعود سلطانی فر با کمک مدیران عامل و هیأت مدیره استقلال و پرسپولیس ظرف روزهای گذشته است.

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=78143

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰