تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
4

آخرین اخبار از واگذاری سرخابی ها به بخش خصوصی

  • کد خبر : 8039
  • 07 آذر 1397 - 9:42
آخرین اخبار از واگذاری سرخابی ها به بخش خصوصی

به گزارش جمهوریت؛   هفته گذشته بود که خبری منتشر شد مبنی بر موافقت رئیس جمهور با واگذاری دوباره سرخابی‌ها. پس از آن نیز وزیر ورزش و جوانان اعلام کرد پرونده خصوصی‌سازی استقلال و پرسپولیس را با خود به هیات وزیران می‌برد تا با زدن مُهر تایید بر آن، واگذاری این دو باشگاه را از سر […]

به گزارش جمهوریت؛   هفته گذشته بود که خبری منتشر شد مبنی بر موافقت رئیس جمهور با واگذاری دوباره سرخابی‌ها. پس از آن نیز وزیر ورزش و جوانان اعلام کرد پرونده خصوصی‌سازی استقلال و پرسپولیس را با خود به هیات وزیران می‌برد تا با زدن مُهر تایید بر آن، واگذاری این دو باشگاه را از سر بگیرد.

در پی این اتفاق نیز همزمان با داغ شدن بحث واگذاری این دو تیم پرطرفدار، مازیار ناظمی مدیر روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان با انتشار پستی توییتری، گمانه‌زنی خود درباره مزایده پیش رو را به اشتراک گذاشت و نوشت: مقدمات خصوصی شدن استقلال و پرسپولیس در سازمان خصوصی‌سازی آغاز شده است و بعد از تایید هیات وزیران کار با سرعت و دقت پیش می‌رود.

البته تنور واگذاری این دو باشگاه زمانی بیش از هر روز دیگری دوباره داغ شد که در این پست مدیر روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان اعلام کرد، تصور می‌کنم شاید شروع مزایده دستکم از ۵۰۰ میلیارد تومان به عنوان قیمت پایه برای هر یک از این باشگاه‌ها باشد.

در مقابل اما رئیس سازمان خصوصی سازی به تازگی اعلام کرده، هنوز مصوبه‌ای از سوی هیات وزیران برای واگذاری دو باشگاه هنوز صادر نشده و فقط رئیس جمهور یک درخواست ارائه کرده است.

پوری حسینی همچنین در خصوص اظهار نظر روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان مبنی بر قیمت پایه دو باشگاه گفته، این موضوع را باید از خود عزیزان پرسید. فکر می‌کنم گمانه‌زنی بوده، چون هیچ کار کارشناسی در سازمان خصوصی‌سازی صورت نگرفته است و احتمالا دوستان پیش‌بینی خودشان را اعلام کرده‌اند، ولی این قیمت‌ها استنادی ندارند.

بر این اساس در حالی وزارت ورزش و جوانان اصرار بر شروع واگذاری و خصوصی‌سازی هر چه زدوتر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس دارد و در مقابل رئیس سازمان خصوصی‌سازی به انکار این ادعا می‌پردازد، که سرخابی‌ها برای خروج از گروه ۳ واگذاری‌ها و حرکت در مسیر خصوصی‌سازی راهی بس دراز و پر پیش و خم در پیش دارند.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=8039

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰