تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024
1

تشییع شهیدان حمودی و بلند در اهواز

  • کد خبر : 80651
  • 07 تیر 1398 - 12:01
تشییع شهیدان حمودی و بلند در اهواز

به گزارش جمهوریت ; به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز ،عبدالرضا فرجیان، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان گفت: پیکر پاک و مطهر شهید عبدالرضا حمودی و شهید قاسم بلند از شهدای تازه تفحص شده دوران ۸ سال دفاع مقدس در اهواز تشییع می‌شود. وی افزود: این برنامه امروز همزمان با سالروز شهادت مظلومانه شهید […]

به گزارش جمهوریت ;

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز ،عبدالرضا فرجیان، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان گفت: پیکر پاک و مطهر شهید عبدالرضا حمودی و شهید قاسم بلند از شهدای تازه تفحص شده دوران ۸ سال دفاع مقدس در اهواز تشییع می‌شود.

وی افزود: این برنامه امروز همزمان با سالروز شهادت مظلومانه شهید بهشتی و یاران باوفایش انجام می‌شود و مردم خوزستان با این ۲  شهید تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس وداع می‌کنند.

فرجیان بیان داشت: بعد از اقامه نماز جمعه اهواز پیکر پاک و مطهر شهید عبدالرضا حمودی و شهید قاسم بلند از مصلای مهدیه امام خمینی (ره) این شهر واقع در اتوبان آیت الله بهبهانی آغاز می‌شود و تا چهار راه آبادان ادامه دارد.

شهید قاسم بلند فرزند عبدالحسین در تاریخ ۲۳ تیر ماه سال ۱۳۶۱ در عملیات رمضان به شهادت رسید و در خاک جبهه ماند و حالا بعد از ۳۷ سال توسط کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیرو‌های مسلح تفحص و هویتش با انجام آزمایش DNA شناسایی گردید.

شهید عبدالرضا حمودی فرزند تبل در تاریخ ۲۱ تیر ماه سال ۱۳۶۷ در عملیات تک دشمن یک روز قبل سالروز تولدش به شهادت نائل آمد و  جاویدالاثر شد که توسط کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیرو‌های مسلح تفحص و پس از ۳۱ سال هویتش با انجام آزمایش DNA شناسایی شد.

انتهای پیام/م

تشیعع شهیدان تازه تفحص شده در اهواز

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=80651

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰