تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
1

زرینچه: خوشحالم به خانه بازگشتم/ با حاجیلو تماس گرفتم، موبایلش خاموش بود

  • کد خبر : 82810
  • 15 تیر 1398 - 12:01
زرینچه: خوشحالم به خانه بازگشتم/ با حاجیلو تماس گرفتم، موبایلش خاموش بود

به گزارش جمهوریت ; سرپرست جدید استقلال تهران گفت: خیلی از سال‌های جوانی‌ام را در این تیم سپری کردم و درواقع به خانه‌ام برگشتم و از این بابت خیلی خوشحالم. جواد زرینچه سرپرست جدید استقلال در گفت‌وگو با ایلنا در خصوص حضور دوباره‌اش در استقلال اظهار داشت: روز پنجشنبه بود که با مسئولان استقلال صحبت […]

به گزارش جمهوریت ;

سرپرست جدید استقلال تهران گفت: خیلی از سال‌های جوانی‌ام را در این تیم سپری کردم و درواقع به خانه‌ام برگشتم و از این بابت خیلی خوشحالم.

جواد زرینچه سرپرست جدید استقلال در گفت‌وگو با ایلنا در خصوص حضور دوباره‌اش در استقلال اظهار داشت: روز پنجشنبه بود که با مسئولان استقلال صحبت کردم و توافق کردیم که به عنوان سرپرست در خدمت استقلال باشیم.

وی ادامه داد: من خاطرات بسیار خوبی از زمان حضورم در استقلال دارم. خیلی از سال‌های جوانی‌ام را در این تیم سپری کردم و درواقع به خانه‌ام برگشتم و از این بابت خیلی خوشحالم.

سرپرست جدید استقلال درباره شایعه ممنوع‌الخروج بودنش افزود: من ممنوع‌الخروج نیستم. چند سال پیش که به عنوان مربی در استقلال فعالیت می‌کردم حتی مالیات پولی را که از باشگاه دریافت نکرده بودم را نیز خودم پرداخت کردم و نمی‌دانم چرا این شایعات به وجود می‌آید!

وی درباره حضور استراماچونی در استقلال بیان داشت: بالاخره کارنامه استراماچونی کارنامه بزرگی است. او در تیم‌های پرطرفدار و مطرحی مربیگری کرده و این نشان می‌دهد که از رزومه خوبی برخوردار است. به هر حال یک مربی بزرگ به ایران آمده و نیاز به زمان دارد تا با شرایط وفق یابد. همه باید به او کمک کنیم تا بتواند موفق شود.

زرینچه درباره اینکه وی جایگزین حاجیلو در استقلال شده است، گفت: اصغر حاجیلو از پیشکسوتان خوشنام و باسابقه استقلال است. به هر حال ایشان صلاح دیده که در خدمت تیم نباشد و من برایش آرزوی موفقیت می‌کنم. با وی تماس گرفتم اما موبایلش خاموش بود.

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=82810

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰