تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
3

نامه‌ی موسوی لاری به رییس صداوسیما درباره‌ی اظهارات سردار نظری

  • کد خبر : 84585
  • 25 تیر 1398 - 0:01
نامه‌ی موسوی لاری به رییس صداوسیما درباره‌ی اظهارات سردار نظری

به گزارش جمهوریت ; حجت‌الاسلام موسوی لاری در نامه ای خطاب به رئیس صدا وسیما ادعای مطرح شده در یکی از برنامه های شبکه افق را تکذیب کرد. به گزارش ایسنا ، متن این نامه به شرح زیر است: «ریاست محترم سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی  آقای دکتر علی عسگریبا سلام و تحیات، با […]

به گزارش جمهوریت ;

حجت‌الاسلام موسوی لاری در نامه ای خطاب به رئیس صدا وسیما ادعای مطرح شده در یکی از برنامه های شبکه افق را تکذیب کرد.

به گزارش ایسنا ، متن این نامه به شرح زیر است:

«ریاست محترم سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی  آقای دکتر علی عسگری
با سلام و تحیات،

با کمال تأسف و تعجب مطلع شدم شبکه افق آن سازمان در برنامه‌ایی در تاریخ ۱۸ /۴/ ۹۸ به مناسبت سالگرد وقایع هیجده تیر ۱۳۷۸ کوی دانشگاه تهران با حضور آقای زاکانی و تماس تلفنی آقای فرهاد نظری فرمانده وقت نیروی انتظامی تهران بزرگ به طور یکسویه برخی سخنان کذب و خلاف واقع توسط فرد اخیرالذکر مبنی بر دستور اینجانب جهت ورود به کوی و برخورد با دانشجویان مطرح و تلاش شد تا اقدامات غیرموجه و فاجعه بار عوامل حادثه توجیه و بر آثار زیانبار تعرض به دانشجویان سرپوش گذاشته شود.

اینجانب ضمن اظهار تأسف از این سقوط اخلاقی انتظار دارم طبق مقررات و قوانین موضوعه کشور در برنامه ای مشابه از طریق همان شبکه این نامه را به سمع مخاطبان خود برسانید. انصاف خواهید داد که برنامه هایی از این قبیل وجهه صدا و سیما را بیش از پیش ملکوک نموده بر بلندی دیوار بی اعتمادی عامه مردم  نسبت به این سازمان می افزاید صدا و سیمای جمهوری اسلامی نباید تریبونی برای تحریف تاریخ، ترویج دروغ و نشر اکاذیب باشد.

خداوند عاقبت همه ما را ختم به خیر کند.»

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=84585

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰