تاریخ : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
2

سردادن شعار صلح توسط حامیان تروریسم یک طنز جهانی است

  • کد خبر : 85098
  • 26 تیر 1398 - 20:01
سردادن شعار صلح توسط حامیان تروریسم یک طنز جهانی است

به گزارش جمهوریت ; به گزارش  حوزه  دفاعی امنیتی  گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، امیر سرتیپ دوم ابوالفضل سپهری راد امروز  چهارشنبه  در جمع کارکنان این نیرو اظهار کرد: نیرو‌های مسلح دژ مستحکم این کشور هستند. آن‌ها جان بر کف و مصمم به دفاع از تمامیت ارضی در هوا، فضا، دریا و خشکی هستند و لحظه‌ای و […]

به گزارش جمهوریت ;

سردادن شعار صلح توسط حامیان تروریسم یک طنز جهانی استبه گزارش  حوزه  دفاعی امنیتی  گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، امیر سرتیپ دوم ابوالفضل سپهری راد امروز  چهارشنبه  در جمع کارکنان این نیرو اظهار کرد: نیرو‌های مسلح دژ مستحکم این کشور هستند. آن‌ها جان بر کف و مصمم به دفاع از تمامیت ارضی در هوا، فضا، دریا و خشکی هستند و لحظه‌ای و ذره‌ای از خطوط قرمز خود عقب‌نشینی نمی‌کنند.

معاون اجرایی نیروی پدافند هوایی ارتش تصریح کرد: سردادن شعار صلح توسط کشور‌هایی که خود بزرگترین حامیان تروریسم در جهان هستند و منافعشان با جنگ افروزی و فروش تسلیحات تأمین می‌شود، یک طنز جهانی است؛ لذا کشور‌های منطقه بدانند عزتی که با پول و وابستگی به سایرین به دست آید، ذلت است و هرگز پایدار نخواهد ماند.

وی افزود: مشکلات و ناآرامی‌های سیاسی منطقه صرفاً توسط کشور‌های منطقه قابل حل است و تجربه نشان داده است ورود دیگر کشور‌ها به بهانه ایجاد امنیت و ثبات در هر منطقه‌ای جز بی‌ثباتی، تشنج، نا امنی، ارعاب و البته فروش میلیارد‌ها دلار تجهیزات و سلاح‌های نظامی حاصلی نداشته است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=85098

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰