تاریخ : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
2

جوانان در تحقق گام دوم انقلاب نقش ویژه ای دارند

  • کد خبر : 85315
  • 27 تیر 1398 - 16:02
جوانان در تحقق گام دوم انقلاب نقش ویژه ای دارند

به گزارش جمهوریت ; سردار مقدسی در جمع فعالان فرهنگی قم عنوان کرد؛ به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم؛ سردار هادی مقدسی،جانشین معاون فرهنگی سپاه پاسداران روز پنجشنبه بیست و هفتم تیرماه در نشست تبیین بیانیه گام دوم انقلاب و در جمع فعالان فرهنگی قم گفت: گام دوم انقلاب با امید دادن به […]

به گزارش جمهوریت ;

سردار مقدسی در جمع فعالان فرهنگی قم عنوان کرد؛

جوانان در تحقق گام دوم انقلاب نقش ویژه ای دارندبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم؛ سردار هادی مقدسی،جانشین معاون فرهنگی سپاه پاسداران روز پنجشنبه بیست و هفتم تیرماه در نشست تبیین بیانیه گام دوم انقلاب و در جمع فعالان فرهنگی قم گفت: گام دوم انقلاب با امید دادن به نسل آینده، ایمان به توانمندی داخلی، حفظ انسجام و پیروی از ناخدای کشتی انقلاب، اراده ملی در آحاد مردم و مسئولان، تکیه بر جوانان مستعد، روحیه جهادی و افزایش معنویت آغاز می شود.

جانشین معاون فرهنگی سپاه پاسداران با اشاره به چهار دهه نبرد انقلاب اسلامی با استکبار آمریکا در جبهه های جنگ سخت، روشنفکران غربزده با ایجاد دو قطبی در جامعه، مقابله با رکن ولایت فقیه و قرار دادن مردم در مقابل انقلاب و نظام اسلامی، هدف اصلی آن را احیا کردن مجدد نقش آمریکا در ایران خواند و گفت: فرهیختگان جامعه نقش مهمی در تبیین این توطئه ها برای مردم دارند.

سردار مقدسی آخرین حربه نظام سلطه و آمریکا را در دهه اخیر (۹۰) قرار دادن مردم ایران مقابل انقلاب و نظام اسلامی و نفوذ در ارکان نظام بیان کرد و گفت: ملت ایران در شش سال گذشته از این دهه هزینه می دهد اما این هزینه ها باعث تقویت نظام شده است.

تاکید بر نقش ویژه جوانان در تحقق گام دوم انقلابسردار مقدسی افزود: گام دوم انقلاب در حالی آغاز می شود که موانع و مشکلات چهل ساله را پشت سر گذاشته ایم.

جانشین معاون فرهنگی سپاه پاسداران گفت: غربی ها از الگو شدن ایران برای جهان واهمه دارند و دنبال القای ناامیدی در مردم هستند و همه ی ابزارها و توان خود را بکار گرفته اند. از این رو هر کس در پی ناامید کردن مردم باشد در سنگر دشمن است.

انتهای پیام/ش

سخنان سردار مقدسی در جمع فعالان فرهنگی قم

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=85315

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰