تاریخ : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024
2

ضرورت احداث مرکز تحقیقات معلمان در چهارمحال و بختیاری

  • کد خبر : 85677
  • 29 تیر 1398 - 8:01
ضرورت احداث مرکز تحقیقات معلمان در چهارمحال و بختیاری

به گزارش جمهوریت ; به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، فرحناز قائدامینی مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: ایجاد یک مرکز جامع و کامل در جهت کیفیت بخشی به کار معلمان امری ضروری است. وی افزود: در این مرکز تمام فعالیت‌هایی که برای تعالی و کیفیت بخشی به کار معلمان […]

به گزارش جمهوریت ;

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، فرحناز قائدامینی مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: ایجاد یک مرکز جامع و کامل در جهت کیفیت بخشی به کار معلمان امری ضروری است.

وی افزود: در این مرکز تمام فعالیت‌هایی که برای تعالی و کیفیت بخشی به کار معلمان نیاز است به طور کامل و منسجم انجام می‌شود.

قائدامینی اضافه کرد: این مرکز یکی از نیاز‌های ضروری آموزش وپرورش استان چهارمحال و بختیاری برای کیفیت بخشی به امر تدریس و افزایش سواد حرفه‌ای معلمان است.

وی گفت: با راه‌اندازی مرکز تحقیقات معلم در استان واحد‌هایی شامل اتاق تجربه، علوم، علوم نوین، کتابخانه، انجمن‌های علمی، موزه و گنجینه، نظارت و پایش کیفیت، پویاسازی معلمان و تولید دراین مرکز فعال خواهد شد.

قائدامینی افزود: این مرکز در استان‌های اصفهان، یزد، آذربایجان شرقی و تهران تشکیل شده و فعال می‌باشد و نقش تأثیرگذار این مراکز در کیفیت بخشی به فعالیت‌های معلمان کاملاً مشهود است.

انتهای پیام/ف

لزوم احداث مرکز تحقیقات معلمان در چهارمحال و بختیاری

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=85677

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰