تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
2

بیش از ۲۰۰ هکتار از مزارع و مراتع ایلام خاکستر شد

  • کد خبر : 86119
  • 31 تیر 1398 - 16:01

به گزارش جمهوریت ; پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: طی چند روز گذشته ۲۰۲ هکتار از مزارع کشاورزان و مراتع طبیعی شهرستان های ایلام و ایوان در آتش سوخت.  سردار “نورعلی یاری” با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی تماس های مردمی با سامانه ۱۱۰ مبنی بر وقوع […]

به گزارش جمهوریت ;

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: طی چند روز گذشته ۲۰۲ هکتار از مزارع کشاورزان و مراتع طبیعی شهرستان های ایلام و ایوان در آتش سوخت.

 سردار “نورعلی یاری” با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی تماس های مردمی با سامانه ۱۱۰ مبنی بر وقوع چند فقره آتش سوزی در نقاط مختلف استان، ماموران انتظامی شهرستان های تابعه جهت بررسی موضوع به محل های اعلامی اعزام شدند.

وی با بیان اینکه مقدار تقریبی ۲۰۲ هکتار از مزارع و مراتع طبیعی کشاورزان ایلامی دچار حریق شده است، افزود: گزارش ماموران انتظامی حاکی از آن است که یک هکتار از مزارع گندم کشاورزان واقع در بانگنجاب، ۲۰۰ هکتار از مراتع و زمین های کشاورزی گنجوان و یک هکتار از محصولات کشاورزی (پیچر) بخش زرنه ایوان دچار آتش سوزی شده است .

این مقام انتظامی با بیان اینکه با حضور به موقع نیرو های مردمی، سپاه، بسیج، ماموران انتظامی و منابع طبیعی، این آتش سوزی ها بدون خسارت جانی مهار شد، گفت: علت آتش سوزی ها از طریق مراجع قضائی در حال پیگیری است.

فرمانده انتظامی استان از شهروندان خواست که در حفظ مراتع و جنگل ها به عنوان یک میراث ملی کوشا باشند؛ در صورت وقوع کوچکترین حادثه آتش سوزی، در اسرع وقت از طریق مرکز فوریت های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند، تا با همکاری سایر دستگاه های خدمت رسان از گسترش آتش و خسارت دیدن مزارع و منابع طبیعی جلوگیری شود.

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=86119

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰