تاریخ : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024
4

دریادار فدوی: سپاه پاسداران از هر زمان دیگری مقتدرتر است

  • کد خبر : 86220
  • 01 مرداد 1398 - 12:01

به گزارش جمهوریت ; به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری فارس، دریادار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه در مراسم تشیع پیکر شهید سید محسن نقیبی در یگان ویژه صابرین، گفت: لباس سپاه مقدس‌ترین لباسی است که در طول تاریخ آن را می‌شناسیم؛ زیرا هزاران شهید از بهترین بندگان خدا با این لباس شهید شدند.  وی […]

به گزارش جمهوریت ;

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری فارس، دریادار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه در مراسم تشیع پیکر شهید سید محسن نقیبی در یگان ویژه صابرین، گفت: لباس سپاه مقدس‌ترین لباسی است که در طول تاریخ آن را می‌شناسیم؛ زیرا هزاران شهید از بهترین بندگان خدا با این لباس شهید شدند. 

وی افزود: چهل سال است سپاه با همین لباس در حال پاسداری از انقلاب است. سپاه امروز مقتدر و سرافراز ، بیش از هر زمانی با اقتدار و سرافراز است و هر روز که از انقلاب می‌گذرد انقلاب اسلامی سرافرازتر می شود. 

جانشین فرمانده کل سپاه چهل سال اقتدار و سرافرازی ایران اسلامی را به برکت خون شهدا توصیف و تصریح کرد : شهیدان گرانبها ترین داشته خود را که جان آن‌هاست خالصانه تقدیم کردند؛ ‌این وضعیت وصف ناپذیری است که تا در آن قرار نگیریم نمی‌توان آن را وصف کرد. 

وی افزود: ما پاسداران همچنان پای در رکاب انقلاب هستیم و به تبعیت از امامان معصوم (ع) منتظر هستیم تا شهادت نصیب ما هم شود.

دریادار فدوی در ادامه تاکید کرد: اگر همه مستکبرین عالم بخواهند به یک قدرت واحد تبدیل شوند و در مقابل ما قرار گیرند، در هر صحنه‌ای که بوجود می‌آید شکست ، حقارت و سرافکندگی نصیب آن‌ها می‌شود به دلیل آنکه ما به قدرت الهی متصل هستیم. 

جانشین فرمانده کل سپاه در پایان تاکید کرد:  رزمندگانی که چهل سال است پشت سر امامین انقلاب اسلامی این مسیر سعادت بخش و نورانی را انتخاب کرده‌اند ، همچنان بر پیمانشان باقی مانده و به هیچ وجه بر عهدشان خللی واردنشده است. 

 انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=86220

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰