تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
15

درگیری شدید لفظی موسوی لارگانی با عضو هیئت رئیسه در اعتراض قرار گرفتن نام یکی از خانمهای نماینده در لیست منظم‌ترین‌ها

  • کد خبر : 86259
  • 01 مرداد 1398 - 17:42
درگیری شدید لفظی موسوی لارگانی با عضو هیئت رئیسه در اعتراض قرار گرفتن نام یکی از خانمهای نماینده در لیست منظم‌ترین‌ها
موسوی لارگانی؛ نماینده مردم شهرستان فلاورجان در مجلس شورای اسلامی در حاشیه جلسه علنی عصر دیروز، دوشنبه 31 تیرماه، در اقدامی عجیب با امیرآبادی از اعضای هیئت رئیسه درگیری لفظی داشت.

به گزارش جمهوریت ؛ درگیری شدید لفظی موسوی لارگانی با عضو هیئت رئیسه در اعتراض قرار گرفتن نام یکی از خانمهای نماینده در لیست منظم‌ترین‌ها

موسوی لارگانی؛ نماینده مردم شهرستان فلاورجان در مجلس شورای اسلامی در حاشیه جلسه علنی عصر دیروز، دوشنبه ۳۱ تیرماه، در اقدامی عجیب با امیرآبادی از اعضای هیئت رئیسه درگیری لفظی داشت.

نماینده فلاورجان در مجلس به قرار گرفتن نام یکی از نمایندگان خانم مجلس در لیست منظم‌ترین نمایندگان سه ماهه نخست سال ۹۸ ، معترض بوده و اعتراض خود را در حضور عده‌ای از نمایندگان با صدای بلند به امیرآبادی اعلام کرده است که این حساسیت اسباب تعجب نمایندگان را فراهم کرد !

براساس شنیده‌ها اعتراض وی متوجه یکی از نمایندگان خانم استان اصفهان و شهرستانهای مجاور فلاورجان بوده که این اختلافها ظاهرا بدلیل موفقیت این بانوی پرتلاش دارای سابقه طولانی است و از این دست اتفاقات و اعتراضات قبلا نیز از طرف ایشان رخ داده است که برای نمونه می توان به سفر چندی پیش وزیر نیرو به شهرستان مذکور و اعتراض لارگانی به وزیر اشاره کرد.

به هرحال مشخص نیست که با توجه به ثبت ورود و خروج و رأی‌گیری در صحن علنی براساس صرفا اثر انگشت و معرفی نمایندگان بدون هیچ سابقه ای در ایجاد حاشیه ؛ این نماینده بر چه اساس نسبت به لیست اعلامی اعتراض دارد!!!!

منبع: منتخبان ملت

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=86259

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰