تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
22

درخواست مذاکره با آمریکا علت شکایت شورایعالی امنیت ملی از رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس

  • کد خبر : 86603
  • 07 مرداد 1398 - 14:49
درخواست مذاکره با آمریکا علت شکایت شورایعالی امنیت ملی از رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس

الیاس حضرتی نماینده مردم تهران در مجلس که امسال ریاست کمیسیون اقتصادی مجلس را هم عهده دار شده ، گفت: شورایعالی امنیت ملی از من به دلیل انجام مصاحبه ای، شکایت کرده و فردا این شکایت در هیات نظارت بر رفتار نمایندگان بررسی می‌شود. به گزارش جمهوریت الیاس حضرتی در حاشیه جلسه علنی صبح امروز […]

الیاس حضرتی نماینده مردم تهران در مجلس که امسال ریاست کمیسیون اقتصادی مجلس را هم عهده دار شده ، گفت: شورایعالی امنیت ملی از من به دلیل انجام مصاحبه ای، شکایت کرده و فردا این شکایت در هیات نظارت بر رفتار نمایندگان بررسی می‌شود.

به گزارش جمهوریت الیاس حضرتی در حاشیه جلسه علنی صبح امروز دوشنبه مجلس در جمع خبرنگاران گفت: چندی پیش در مصاحبه‌ای پیشنهاد دادم تا برای مذاکره با ارکان مختلف حکومت آمریکا اعم از سنا، کنگره و احزاب تاثیرگذار این کشور، جمعی از سفرا، دیپلمات‌های با تجربه و افراد برجسته را به کار گیریم.

عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی بیان کرد: به دلیل همین مصاحبه علیه من شکایتی از طرف شورایعالی امنیت ملی مطرح شده که قرار است فردا در جلسه هیات نظارت بر رفتار نمایندگان به آن رسیدگی شود.

حضرتی گفت: علت این شکایت تخلف از مصوبه شورایعالی امنیت ملی درباره ممنوعیت مذاکره با آمریکا عنوان شده در حالیکه ما معتقدیم محدودیت مذاکره با دولت ترامپ وجود دارد اما با بقیه نهادهای آمریکایی می‌توان مذاکره کرد.

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=86603

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰