تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
13

مؤتلفه در شورای وحدت اصولگرایان نیست

  • کد خبر : 86888
  • 15 مرداد 1398 - 18:58
مؤتلفه در شورای وحدت اصولگرایان نیست

جمهوریت: اسداله بادمچیان دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی در حاشیه نشست این حزب به مناسبت روز خبرنگار، اظهار داشت: جامعه روحانیت مبارز نقشی عمده در همگرایی نیروهای انقلاب دارد اما خود یک حزب نیست، بلکه سامان‌دهنده و هماهنگ‌کننده نیروهای اصولگرا و ارزشی می‌باشد. به گزارش نامه نیوز ، وی در پاسخ به شایعه خروج حزب مؤتلفه […]

جمهوریت: اسداله بادمچیان دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی در حاشیه نشست این حزب به مناسبت روز خبرنگار، اظهار داشت: جامعه روحانیت مبارز نقشی عمده در همگرایی نیروهای انقلاب دارد اما خود یک حزب نیست، بلکه سامان‌دهنده و هماهنگ‌کننده نیروهای اصولگرا و ارزشی می‌باشد.

به گزارش نامه نیوز ، وی در پاسخ به شایعه خروج حزب مؤتلفه از شورای وحدت اصولگرایان تسریح کرد: ما از ابتدا در شورای وحدت نبوده‌ایم که بخواهیم خارج شویم، اما هم‌چنان با این شورا همکاری داشته و در جلسات آن شرکت می‌کنیم؛ چنان‌که خود بنده دو روز قبل در جلسه این شورا شرکت داشته‌ام. ما همکاری خود را با تمامی نیروهای موجود در بدنه نظام و به‌خصوص نیروهای انقلابی ادامه خواهیم داد.

وی در ادامه با تأکید به نکته که در برجام موضع میانه‌رو داریم افزود: مانند برخی‌ها به وزیر امور خارجه توهین نمی‌کنیم، اما انتقاداتی به سیاست خارجی دولت حسن روحانی و شخص آقای ظریف داریم.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در پاسخ به پرسشی پیرامون موضع اقتصادی این حزب در دهه ۶۰ و اکنون چنین گفت: این اتهام که حزب مؤتلفه از جنبه اقتصادی و رویکرد به نگاه معیشتی گرایش راست و مدافع اقتصاد بازار آزاد و سرمایه‌داری دارد، صحیح نیست و از ابتدا که شخص آیت‌الله بهشتی در کنارمان بود نگاهی معطوف به اقتصاد اسلامی داشتیم و هرگز با وجود نقد به اقتصاد دولتی دوره مهندس موسوی، از نظام سرمایه‌داری دفاع نکرده و همواره به اقتصاد دولتی نقد داشتیم.

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=86888

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰