تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
9

اتمام حجت وزیر بهداشت درباره حواشی قرص لوزارتان

  • کد خبر : 87042
  • 23 مرداد 1398 - 8:10
اتمام حجت وزیر بهداشت درباره حواشی قرص لوزارتان

جمهوریت ؛ در روزهای اخیر مساله قرص لوزارتان باز هم درگیر حواشی جدی بود و برخی نمایندگان مطرح کرده بودند باید در این خصوص شفاف سازی صورت بگیرد که آیا مصرف این قرص ها خطر ابتلاء به سرطان را افزایش می دهد و یا خیر. بیشتر بخوانید: وزارت بهداشت در خصوص سهل انگاری در جمع […]

جمهوریت ؛ در روزهای اخیر مساله قرص لوزارتان باز هم درگیر حواشی جدی بود و برخی نمایندگان مطرح کرده بودند باید در این خصوص شفاف سازی صورت بگیرد که آیا مصرف این قرص ها خطر ابتلاء به سرطان را افزایش می دهد و یا خیر.

بیشتر بخوانید:

سعید نمکی ، وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی در این خصوص به خبرنگار جمهوریت گفت که پیش از این نیز بارها روابط عمومی وزارت بهداشت و روابط عمومی سازمان غذا و دارو در این خصوص شفاف سازی کرده اند.

وزیر بهداشت در پاسخ به سوال خبرنگار ما مبنی بر این که برخی نمایندگان مجلس مدعی مهلت سه ماهه مجلس به دولت برای جمع آوری قرص های لوزارتان شده اند ، گفت : مفصل دراین باره توضیح داده شده است ، ادعاها حول محور سرطان زا بودن لوزارتان کذب است و خواهش می کنم به پاسخ های مفصل وزارت بهداشت درباره قرص لوزارتان مراجعه شود.

نمکی در پاسخ به سوال خبرنگار جمهوریت مبنی بر این که داروی لوزارتان موجود در بازار ایران سرطان زا نیست ، تصریح کرد : بله ، دارو مشکلی ندارد و من تصور می کنم در اوج بسیج فشار خون چنین سیگنالی به جامعه دادن منطقی و منصفانه نبود

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=87042

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰