تاریخ : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024
13

تکذیب لیست سه نفره لاریجانی ، نعمتی و فرجی دانا

  • کد خبر : 88579
  • 27 مهر 1398 - 18:53
تکذیب لیست سه نفره لاریجانی ، نعمتی و فرجی دانا

جمهوریت: خبر رسانه ها درباره اینکه علی لاریجانی به همراه بهروز نعمتی و رضا فرجی‌دانا در مقابل لیست سه‌نفره زاکانی، ذواانور و امیرآبادی فراهانی از قم نامزد خواهند شد. صحیح نیست. بهروز نعمتی عضو هیات رئیسه مجلس و نماینده تهران در مجلس ضمن تکذیب این خبر در گفتگو با جمهوریت از این موضوع اظهار بی […]

جمهوریت: خبر رسانه ها درباره اینکه علی لاریجانی به همراه بهروز نعمتی و رضا فرجی‌دانا در مقابل لیست سه‌نفره زاکانی، ذواانور و امیرآبادی فراهانی از قم نامزد خواهند شد. صحیح نیست.

بهروز نعمتی عضو هیات رئیسه مجلس و نماینده تهران در مجلس ضمن تکذیب این خبر در گفتگو با جمهوریت از این موضوع اظهار بی اطلاعی کرد.

پیش از این شورای هماهنگی اصولگرایان قم در اقدامی زود هنگام ، اعلام کرد در انتخابات اسفندماه از احمد امیرآبادی فراهانی ، مجتبی ذوالنوری و علیرضا زاکانی حمایت خواهد کرد.
این اقدام زودهنگام در شرایطی انجام می شود که معمولا لیست معرفی شده از سوی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در انتخابات این شهر تاثیرگذار است و طبیعتا این تشکل روحانی از لیست سه نفره اصولگرایان حمایت نخواهد کرد .

علی لاریجانی که در سه دوره اخیر از قم کاندیدا شد و بر ریاست مجلس تکیه زد تاکنون درباره حضور در انتخابات اسفندماه اظهار نظری نکرده است.

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=88579

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰