تاریخ : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024
12

چرا سردار سلیمانی کاندیدای ریاست جمهوری یازدهم نشد

  • کد خبر : 89978
  • 14 دی 1398 - 0:55
چرا سردار سلیمانی کاندیدای ریاست جمهوری یازدهم نشد

گروه سیاسی ؛ سیما پروانه گهر؛ منصور حقیقت‌پور ، نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نهم که ۱۲ سال معاون سردارسلیمانی بوده است در گفت و گو با جمهوریت از خاطره دیدار با ایشان در آستانه آغاز بحث های انتخاباتی ریاست جمهوری یازدهم در سال ۹۲ می‌گوید و تاکید دارد که «سلیمانی […]

گروه سیاسی ؛ سیما پروانه گهر؛ منصور حقیقت‌پور ، نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نهم که ۱۲ سال معاون سردارسلیمانی بوده است در گفت و گو با جمهوریت از خاطره دیدار با ایشان در آستانه آغاز بحث های انتخاباتی ریاست جمهوری یازدهم در سال ۹۲ می‌گوید و تاکید دارد که «سلیمانی ذوب در ولایت بود»

حقیقت‌پور در این باره  به جمهوریت گفت: در برهه زمانی ورود به انتخابات ریاست جمهوری یازدهم با برخی از مسئولین کمیسیون امنیت ملی مجلس وقت ، به دلیل ارتباطی که از قبل با ایشان داشتم وقت گرفتم و خدمتشان رفتیم و درخواست کردیم برای انتخابات کاندیدا شوند. ما معتقد بودیم که با توجه به مقبولیتی که ایشان دارند به طور حتم در انتخابات رای می آورند.

وی ادامه داد : زمانی که ایشان درخواست ما را شنیدند تنها با یک جمله پاسخ دادند: «فکر نمی کنید با این کار اوامر و منویات حضرت آقا روی زمین می ماند؟!» .
پاسخ شهید سلیمانی یعنی که ایشان اجرای منویات رهبری را بالاتر از ریاست‌جمهوری می دانستند و به حق به حضرت آقا علاقه خاصی داشتند و چقدر آقا ایشان را دوست داشتند .

مشاور رییس مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به ترور سردار سلیمانی توسط آمریکا تاکید کرد: در اوج فشارهایی که استکبار برای ما ایجاد کرد سردار مخلص با تقوای ایران یک عاشورای دیگر را برای مسلمین تکرار کرد.

وی تاکید کرد: مطمئن باشید خون بر شمشیر پیروز است و بهای خون سلیمانی را ارتش یکصد میلیونی خواهد گرفت.

عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت در مجلس نهم  همچنین افزود: نخستین هزینه این موضوع هم این است که آمریکا با ذلت ، هزینه هزاران میلیارد دلاری که در منطقه کرده است را رها می‌کند و از منطقه می‌رود.

حقیقت‌پورخاطرنشان کرد: ضربه اول را زدند حالا ما هستیم که ابعاد نبرد و مکان و شدت پاسخ را تعیین می‌کنیم.

مشاور رییس مجلس خاطرنشان کرد: ترامپ گور خود را کند و انتقامی سخت را برای افسران و سربازان متجاوزش خرید که توسط ارتش اسلام گرفته خواهد شد.

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=89978

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰