تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
13

پیش‌بینی پمپئو از نحوه انتقام ایران از آمریکا

  • کد خبر : 90002
  • 15 دی 1398 - 20:59
پیش‌بینی پمپئو از نحوه انتقام ایران از آمریکا

ایسنا نوشت: وزیر امور خارجه آمریکا در گفت‌وگویی، اظهاراتی را درباره احتمال واکنش ایران به اقدام تروریستی آمریکا در به شهادت رساندن سردار سلیمانی مطرح کرد. خبرگزاری اسپوتنیک بخشی از گفت‌وگوی مایک پمپئو، وزیر امور خارجه آمریکا با شبکه فاکس نیوز آمریکا را منتشر کرده و به نقل از او نوشت: ما فکر می‌کنیم که […]

ایسنا نوشت: وزیر امور خارجه آمریکا در گفت‌وگویی، اظهاراتی را درباره احتمال واکنش ایران به اقدام تروریستی آمریکا در به شهادت رساندن سردار سلیمانی مطرح کرد.

خبرگزاری اسپوتنیک بخشی از گفت‌وگوی مایک پمپئو، وزیر امور خارجه آمریکا با شبکه فاکس نیوز آمریکا را منتشر کرده و به نقل از او نوشت: ما فکر می‌کنیم که یک احتمال واقعی وجود دارد که ایران اشتباهی مرتکب شود و تصمیم بگیرد سراغ برخی از نیروهای نظامی‌مان در عراق یا سربازانمان در شمال شرق سوریه برود.

این اظهارات پمپئو در پی اقدام تروریستی آمریکا در به شهادت رساندن سردار سلیمانی، روز ۱۳ دی ماه طی یک حمله هوایی به خودروی حامل او در فرودگاه بغداد مطرح می‌شود.

در پی این اقدام تروریستی آمریکا، مقامات کشورمان تاکید کرده‌اند که این جنایت آمریکا بی‌پاسخ نخواهد ماند.

از جمله سردار سرلشکر حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسدارن با تاکید بر اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به طور قطع انتقامی دردناک و پشیمان کننده از متجاوزین خواهد گرفت، افزود: پاسخی که مطمئنا تاثیرات قاطع، اثربخش و تمام کننده‌ای بر حضور آمریکایی‌ها خواهد داشت وآن ها دیگر در جهان اسلام جایگاهی نخواهند داشت، اما کیفیت پاسخ‌ها، زمان و مقیاس آنها مکتوم است؛ تا زمانی که پاسخ‌های ما توسط دشمنان دریافت شود و همه مسلمانان در اقصی نقاط جهان، آثار این مواجهه و پاسخ های سخت و شکننده را مشاهده کنند.

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=90002

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰