تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
6

استقلال؛ متخصص پلی‌آف‌ها

  • کد خبر : 90269
  • 05 بهمن 1398 - 11:26
استقلال؛ متخصص پلی‌آف‌ها

استقلال امروز لیگ قهرمانان آسیا را از مرحله پلی‌آف شروع می‌کند و این در حالی است که باید در خارج از ایران میزبان حریف کویتی باشد. استقلال لیگ قهرمانان آسیا را در سال‌های ۲۰۱۱ و ۲۰۱۷ از مرحله پلی‌آف شروع کرد. آن‌ها سال ۲۰۱۱ دو بازی در تهران و سال ۲۰۱۷ یک بازی در تهران […]

استقلال امروز لیگ قهرمانان آسیا را از مرحله پلی‌آف شروع می‌کند و این در حالی است که باید در خارج از ایران میزبان حریف کویتی باشد.

استقلال لیگ قهرمانان آسیا را در سال‌های ۲۰۱۱ و ۲۰۱۷ از مرحله پلی‌آف شروع کرد. آن‌ها سال ۲۰۱۱ دو بازی در تهران و سال ۲۰۱۷ یک بازی در تهران به میدان رفتند و در تمامی پلی‌آف‌های قبلی در ورزشگاه آزادی بازی کردند، اما این بار AFC میزبانی را از استقلال گرفت تا زمین میزبان و هواداران که برگ برنده آبی‌های تهرانی در ۳ بازی قبلی بود، بسوزد و دست مجیدی خالی شود.

استقلال هر ۳ بازی در پلی‌آف آسیا را با برد به پایان رسانده و متخصص حضور در این مرحله است. آبی‌های تهرانی ذوب‌آهن و الاتفاق را در دقایق معمول و السد را در ضربات پنالتی شکست دادند.

خسرو حیدری ستاره بی‌چون و چرای آبی‌ها در بازی‌های پلی‌آف بود و در هر سه بازی حضور داشت. خسرو در بازی ذوب‌آهن و الاتفاق گلزنی کرده و یکی از پنالتی‌های تقابل با السد را هم او به تور دروازه چسباند.

تقابل‌های استقلال در مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا را در زیر می‌خوانید.

۲۰۱۱؛ استقلال ۲- ذوب‌آهن ایران صفر
۲۰۱۱؛ استقلال ۳- الاتفاق عربستان یک
۲۰۱۷؛ استقلال صفر (۴) – السد قطر صفر (۳)

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=90269

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰