تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
7

جزئیات اعتراف امبر هرد به کتک زدن و شکنجه‌ جانی دپ

  • کد خبر : 90438
  • 14 بهمن 1398 - 9:58
جزئیات اعتراف امبر هرد به کتک زدن و شکنجه‌ جانی دپ

آمبر هرد در یک فایل صوتی جنجالی بالاخره اعتراف کرد که همسر سابقش، جانی دپ، را کتک زده و در موارد متعددی وسایلی مانند قابلمه، گلدان و ماهیتابه را به سمت او پرت کرده است. انتشار فایل صوتی منتسب به امبر هرد، هواداران جانی دپ را در شبکه‌های اجتماعی به خشم آورده است. آن‌ها خواستار […]



آمبر هرد
در یک فایل صوتی جنجالی بالاخره اعتراف کرد که همسر سابقش، جانی دپ، را کتک زده و در موارد متعددی وسایلی مانند قابلمه، گلدان و ماهیتابه را به سمت او پرت کرده است.

انتشار فایل صوتی منتسب به امبر هرد، هواداران جانی دپ را در شبکه‌های اجتماعی به خشم آورده است. آن‌ها خواستار برقراری عدالت هستند و بازیگر محبوبشان را قربانی می‌دانند.

در جریان طلاق پرسر و صدای جانی دپ و امبر هرد، این امبر هرد بود که در دادگاه با ارائه شواهدی مدعی شد مورد آزار فیزیکی قرار گرفته است. او مدعی بود که قربانی خشونت خانگی شده است، ادعایی که جانی دپ رد می‌کرد و مدعی بود کسی مورد آزار جسمی قرار گرفته، اوست نه همسرش. البته که در جو حاکم بر هالیوود کمتر کسی پیدا می‌شد که حق را به بازیگر «دزدان دریایی کارائیب» دهد و او را قربانی بداند.

این دو بازیگر سرشناس سال ۲۰۱۷ پس از جنجال‌های فراوان طلاق گرفتند. حالا که مدت زمان زیادی از آن روز‌ها می‌گذرد، انتشار یک فایل صوتی منتسب به امبر هرد ابعاد جدیدی به ماجرا بخشیده است.

این فایل صوتی که نشریه انگلیسی «دیلی‌میل» منتشر کرده است، کفه ترازو را به نفع جانی دپ سنگین می‌کند. در این فایل صدای این دو بازیگر مشهور به گوش می‌رسد که در حال جدال هستند و امبر هرد تایید می‌کند که جانی دپ را کتک می‌زند و در مداجلات اشیاء گوناگون را به سوی او پرتاب می‌کند.

ماجرای جدایی جنجالی جانی دپ و امبرد هرد

جدایی جانی دپ از امبر هرد یکی از جنجالی‌ترین موارد طلاق در هالیوود در سال‌های اخیر بوده که علاوه بر هزینه‌های مالی برای دپ، نقش زیادی در بیکار شدن و عدم تمایل کارگردانان برای کار با او داشته است.

دپ،۵۵ ساله، ادعا می‌کند که امبر هرد در دوران ازدواج به او خیانت کرده و با ایلان ماسک رابطه مخفیانه داشته است. وی همچنین می‌افزاید که هرد، ۳۲ ساله، با وی با خشونت رفتار کرده و پس از این که یک بطری مشروبات الکلی را به سمت دپ پرتاب کرده، وی مجبور شده به خاطر صدمه‌ای که به انگشتش وارد شده جراحی پیوند انجام دهد.


اعتراف امبر هرد به کتک زدن جانی دپ و شکنجه‌ی او!امبر هرد انگشت جانی دپ را قطع کرد و صورت او را با سیگار سوزاند!

ماجرای کتک خوردن امبر هرد

در مورد ماجرای کتک خوردن هرد و تصویری که وی بعد‌ها با صورت کبود شده رسانه‌ای کرد نیز، دپ ادعا می‌کند کل ماجرا از قبل برنامه ریزی شده و هرد او را به پنتهاوسشان کشانده تا بعد از اعلام این که می‌خواهد از او جدا شود، از دپ بخواهد وسایل شخصی اش را از خانه مشترکشان ببرد.

وی ادعا می‌کند که در آن روز یکی از دوستان هرد نیز همراه وی بوده و با دوستان دیگر هرد که در رسانه‌های اجتماعی فعال بودند تماس مکرر داشته است. هرد، اما ادعا می‌کند که دپ تلفن همراه خود را مانند یک بازیکن بسکتبال و با قدرت زیاد به سمت او پرتاب کرده که به صورت او خورده است.

دو دوست هرد که یکی از آن‌ها پشت تلفن بوده و تمامی ماجرا را از طریق تلفن شنیده، ادعا‌های هرد را تایید کرده اند. بر اساس شکوائیه دپ، اما همان شب پلیس به پنتهاوس محل زندگی آن‌ها مراجعه می‌کند، اما هیچ نشانی از کبودی روی صورت یا آسیب‌های دیگر ادعایی توسط هرد را در خانه مشاهده نمی‌کند، اما وقتی ۶ روز بعد هرد با صورتی کبود در دادگاه حاضر می‌شود، قاضی دستور می‌دهد که دپ حق نزدیک شدن به همسر خود تا اطلاع ثانوی را ندارد.


منبع: Dailymail

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=90438

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰