تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
8

گوهر خیراندیش ممنوع‌التصویر می‌شود؟

  • کد خبر : 92208
  • 04 اردیبهشت 1399 - 11:10
گوهر خیراندیش ممنوع‌التصویر می‌شود؟

روزنامه کیهان نوشت: مدیران رسانه ملی تاکنون از اعلام وضعیت نمایش این سریال برای ماه مبارک رمضان خودداری کرده‌اند اما با توجه به رفتار غیرحرفه‌ای بازیگر این مجموعه[گوهر خیراندیش] پخش آن در ماه مبارک رمضان دور از انتظار به‌نظر می‌رسد. سریال زیرخاکی که با حمایت سیمافیلم تهیه شده، داستان خود را در بستر تاریخ معاصر […]

روزنامه کیهان نوشت: مدیران رسانه ملی تاکنون از اعلام وضعیت نمایش این سریال برای ماه مبارک رمضان خودداری کرده‌اند اما با توجه به رفتار غیرحرفه‌ای بازیگر این مجموعه[گوهر خیراندیش] پخش آن در ماه مبارک رمضان دور از انتظار به‌نظر می‌رسد.

سریال زیرخاکی که با حمایت سیمافیلم تهیه شده، داستان خود را در بستر تاریخ معاصر کشورمان پیش از انقلاب اسلامی ایران جلو می‌برد. یکی از بازیگران این مجموعه پس از اتمام نوبت‌های فیلم‌برداری‌اش برخلاف تعهد قانونی خود با اقدامات هنجارشکنانه در خارج از کشور تیم سازنده و سرمایه‌گذار «زیرخاکی» را با مشکل مواجه کرده است تا جایی که اکنون امکان حذف این سریال از برنامه پخش ماه مبارک رمضان وجود دارد.

گفتنی است طبق قرارداد سیمافیلم با سازندگان آثار؛ حق شکایت از اقدامات خودسرانه و غیرقانونی عوامل سازنده به رسمیت شناخته‌شده و جا دارد تا رسانه ملی و متعاقبا سیمافیلم با پیگیری حقوقی نسبت به ضرر و زیانی که از رهگذر اقدام خودخواهانه یک بازیگر متوجه بیت‌المال شده اعلام شکایت کنند.

سایه حاشیه بر سر «زیرخاکی»

روزنامه جوان اینگونه واکنش نشان داد: تنها دو روز مانده به آغاز ماراتن پخش سریال‌های رمضانی سیما، زمزمه‌های مرتبط با احتمال حذف سریال «زیرخاکی» از کنداکتور شبکه یک، تلویزیون را در آستانه رقم خوردن یک حاشیه عجیب قرار داده است!

هر چند هنوز اصل خبر رسماً تأیید نشده، اما بنا بر شنیده‌های غیررسمی موقعیت به وجود آمده برای «زیر خاکی» احتمالاً مربوط به حواشی اخیر یکی از بازیگران این مجموعه (گوهر خیراندیش) است و سریال از نظر محتوایی دچار ممیزی نشده است و به همین دلیل پخش سریال پس از کوتاه شدن برخی سکانس‌های مرتبط با این بازیگر هم احتمال بعیدی نیست. در صورت قطعی شدن تغییر کنداکتور رمضانی شبکه یک و با حذف سریال تبلیغ‌شده، آن هم تنها دو شب مانده به آغاز پخش، قطعاً می‌توان جدی‌ترین حاشیه تلویزیون در سال جدید را به نام «زیر خاکی» ثبت کرد.

Image processed by CodeCarvings Piczard ### FREE Community Edition ### on 2017-08-29 12:09:23Z | http://piczard.com | http://codecarvings.com

گوهر خیراندیش ممنوع‌التصویر می‌شود؟

خبرگزاری تسنیم هم در این رابطه نوشت: در شرایطی که تلویزیون برای ماه رمضان به غیر از «زیرخاکی» محصولی با احتمال جذب مخاطب بالا ندارد از صبح امروز اخباری درباره جلوگیری از پخش این سریال به خاطر حضور گوهر خیراندیش در این مجموعه منتشر شده است.

توقیف احتمالی «زیرخاکی» ربطی به محتوا و ممیزی ندارد و شاید با کوتاه شدن برخی سکانس‌های مرتبط با حضور خانم بازیگر مشکل حل نشود. هنوز رسماً جایگزینی برای این سریال و نرسیدن آن به پخش شبکه ۱ نرسیده است و مسئولین مربوطه هم اعلام سکوت کرده‌اند. اما ظاهراً برمی‌گردد به رفتار حاشیه‌ساز گوهر خیراندیش بازیگر این سریال که چندی پیش به مراسم خارج از عرف ازدواج دخترش در خارج از کشور رفته بود. تا این لحظه مشخص نیست «زیرخاکی» رنگ آنتن رمضانی را می‌بیند یا خیر؟

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=92208

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰