تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
7

انتقادات تند و تیز یا خودزنی یامین‌پور؟

  • کد خبر : 92518
  • 10 اردیبهشت 1399 - 10:52
انتقادات تند و تیز یا خودزنی یامین‌پور؟

جمهوریت – فرارو نوشت : نتقادات تندوتیز یامین‌پور به خبرگزاری‌های فارس و تسنیم و همچنین روزنامه‌های کیهان و وطن‌امروز آنقدر ادامه یافته است که به‌عقیده برخی ناظران به خودزنی شبیه شده است. یامین‌پور همچنین در استوری اینستاگرام خود درباره حضور چهره‌هایی، مثل رائفی‌پور و علیزاده و سایر کارشناسان در برنامه جهان‌آرا نوشت: «چه علیزاده و […]

جمهوریت – فرارو نوشت : نتقادات تندوتیز یامین‌پور به خبرگزاری‌های فارس و تسنیم و همچنین روزنامه‌های کیهان و وطن‌امروز آنقدر ادامه یافته است که به‌عقیده برخی ناظران به خودزنی شبیه شده است.

یامین‌پور همچنین در استوری اینستاگرام خود درباره حضور چهره‌هایی، مثل رائفی‌پور و علیزاده و سایر کارشناسان در برنامه جهان‌آرا نوشت: «چه علیزاده و چه رائفی‌پور و چه سایرین و صد‌ها کارشناس دیگر همه با تجویز نهاد‌های امنیتی در فهرست مهمان‌های جهان آرا بودند.»

چرا یامین‌پور خودزنی می‌کند؟

چندی پیش یامین پور در صفحه شخصی‌اش در شبکه اجتماعی توییتر با بیان اینکه «ما دشمن نیستیم، فقط باندبازی نمی‌کنیم!» از تعطیلی برنامه تلویزیونی «جهان‌آرا» و لغو برنامه‌اش به مناسبت ماه رمضان خبرداد و تاکید کرد که «یک‌سال و نیم پیش برای مطالبه منع به‌کارگیری بازنشستگان از صداوسیما برنامه‌ام تعطیل و چند ماه ممنوع‌التصویر شدم. چند ماه پیش هم «جهان‌آرا» تعطیل شد. الان هم مطالبه شفافیت برنامه‌ای را که برای ماه مبارک طراحی کرده بودیم، در وضعیت نامعلومی» قرار دارد

برنامه «جهان‌آرا» یکی از برنامه‌های شبکه تلویزیونی «افق» است و براساس گفته یامین‌پور «نهاد‌های امنیتی» نیز در آن دخل و تصرفی دارند؛ گفته‌ای که با پاسخی از سوی صداوسیما و شبکه «افق» مواجه نشده است.

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=92518

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰