تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
13

عکس های زن جدید بن سلمان لو رفت

  • کد خبر : 92761
  • 15 اردیبهشت 1399 - 11:08
عکس های زن جدید بن سلمان لو رفت

جمهوریت: پس از مدتی مجددا یک تصویر دیگر در شبکه‌های اجتماعی عربی پخش شده است و کاربران مدعی اند متعلق به ساره بنت مشهور همسر محمد بن سلمان (ولیعهد عربستان) است. اقدامات جنجالی محمد بن سلمان در عربستان سعودی باعث شده توجه بسیاری از افراد به او جلب شود. بن سلمان قصد دارد کشور ثروتمند […]

جمهوریت: پس از مدتی مجددا یک تصویر دیگر در شبکه‌های اجتماعی عربی پخش شده است و کاربران مدعی اند متعلق به ساره بنت مشهور همسر محمد بن سلمان (ولیعهد عربستان) است.

اقدامات جنجالی محمد بن سلمان در عربستان سعودی باعث شده توجه بسیاری از افراد به او جلب شود. بن سلمان قصد دارد کشور ثروتمند اما به شدت سنتی و بسته عربستان را به کشوری نو و مدرن تبدیل کرده و به خصوص در زمینه فرهنگی رنگی غربی به آن بدهد.
آیا این زن زیبا واقعا همسر جدید بن سلمان است؟

اینکه او تا چه حد موفق به پیش برد هدف خویش خواهد بود، امری است که باید به صورت مجزا به آن پرداخته شود. آنچه مشخص است این است که او در برخی زمینه‌ها بیش از حد پیش رفته است. یکی از این زمینه‌ها مساله زنان است. او در حالی به سرعت می‌خواهد زنان را با اجبار حکومتی به اصطلاح وارد جامعه عربستان کند، که هنوز نیمی از زنان این کشور از حجاب سنتی پوشیه استفاده می‌کنند.

همین اقدامات او و نیز جاه طلبی‌هایش باعث شده حواشی بسیاری در مورد زنان خانواده او به خصوص همسرش شکل بگیرد. بن سلمان در حالی بر آزادی اجتماعی زنان تاکید دارد که هنوز کسی چهره همسر او را ندیده است. این باعث شده کنجکاوی رسانه‌های عربی در مورد همسر ولی عهد عربستان بیشتر شود. بسیاری معتقدند تک همسری بودن بن سلمان(که اقدامی است خلاف جهت اکثر شاهزادگان عربستانی) به این حواشی و کنجکاوی‌ها کمک کرده است.

چندی پیش تصویری منسوب به همسر بن سلمان(ساره بنت مشهور که خود از شاهزادگان عربستانی است) منتشر شد که پس از مدتی مشخص شد تصویر نه متعلق به این شاهزاده عربستانی بلکه سلمی بنانی(ملکه مغرب) بوده است.

بعد از این شایعه چند تصویر دیگر نیز منتشر شد که همگی منسوب به همسر ولی عهد عربستان بودند. البته اصالت همه این تصاویر به زودی رد شدند.

حالا پس از مدتی مجددا یک تصویر دیگر پخش شده است که منتشر کننده آن مدعی است متعلق به ساره بنت مشهور است.تصویر فوق در رسانه‌های عربی و شبکه‌های مجازی بازخورد بسیاری داشته است.

شبکه الخلیج مدعی است این تصویر ابتدا در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده و مربوط به اولین حضور عمومی بنت مشهور است. الخلیج تاکید دارد که این تصویر در مرکز تاریخی فرهنگی ملک عبدالعزیز گرفته شده است.
عکس های زن جدید بن سلمان لو رفت

شبکه سعودی واس مدعی است حضور همسر ولی عهد سعودی در مجامع عمومی جهت افزایش فعالیت و نشاط اجتماعی زنان و حضورشان در عرصه‌های مختلف اجتماعی صورت گرفته است.

طبق گفته این رسانه عربستانی، زنان هنرمند و مشهور عربستانی نیز باید در کنار همسر ولیعهد قرار گرفته و با افزایش فعالیت اجتماعیشان به مدرن سازی جامعه عربستان سعودی کمک کنند.

به گفته واس، همسر ولی عهد عربستانی حلقه فرهنگی جدیدی شکل داده و در آن سعی دارد از طریق بحث‌ها و گفتگوهای فرهنگی و نیز اقدامات اجتماعی به افرایش تحرک جامعه زنان کمک نماید.

براساس گفته وبگاه الخلیج، تصاویر منتشر شده از بنت مشهور باعث دو چندان شدن فعالیت بسیار از کاربران شبکه اجتماعی شده و بسیاری از کاربران عرب زبان، به ستایش زیبایی همسر بن سلمان پرداخته اند.

با این حال، به استناد ادعای برخی رسانه‌های عربی مانند الخلیج، این تصویر منسوب به ساره بنت مشهور هم احتمالا واقعی نبوده و اصالت ندارد چرا که جز کاربران شبکه‌های مجازی سایر رسانه‌ها خبر قطعی و تایید کننده ای در مورد آن منتشر نکرده اند.

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=92761

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰