تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
14

نادر قاضی پور به حقوقدان شورای نگهبان: شما که در تلویزیون به ما گفتی فاسد، از ما فاسدتری

  • کد خبر : 93206
  • 22 اردیبهشت 1399 - 12:23
نادر قاضی پور به حقوقدان شورای نگهبان: شما که در تلویزیون به ما گفتی فاسد، از ما فاسدتری

قاضی‌پور گفت: حقوقدانان شورای نگهبان در صداوسیما به ما می‌گوید فاسد اما صداوسیما به ما ظلم کرد و اجازه نمی‌دهند از خودمان دفاع کنیم. نادر قاضی پور نماینده ارومیه در جریان بررسی اصلاح آئین نامه داخلی مجلس درباره نحوه معرفی حقوقدانان شورای نگهبان، گفت: من با معرفی برخی حقوقدان ها مخالف هستم و این را […]

قاضی‌پور گفت: حقوقدانان شورای نگهبان در صداوسیما به ما می‌گوید فاسد اما صداوسیما به ما ظلم کرد و اجازه نمی‌دهند از خودمان دفاع کنیم.

نادر قاضی پور نماینده ارومیه در جریان بررسی اصلاح آئین نامه داخلی مجلس درباره نحوه معرفی حقوقدانان شورای نگهبان، گفت: من با معرفی برخی حقوقدان ها مخالف هستم و این را بارها گفته‌ام و دو باره نیز از رئیس قوه قضائیه می خواهیم حقوقدانانی معرفی کنند که خوب و ماهر معرفی می کنند و به ویژه از ایشان می خواهیم حقوقدانانی از دانشگاه های ایران و نه فارغ التحصیلان خارج به خصوص انگلیس روباه پیر را معرفی کنند.

او با بیان اینکه این را می‌گویم که به گوش ابراهیم رئیسی برسد، ادامه داد: ما در مجلس آینده نیستیم اما نمایندگان به حقوقدانانی رای بدهند که اصل بی طرفی را در بررسی صلاحیت نمایندگان رعایت کنند.

نماینده ارومیه گفت: هرچند ما شش نفر از آنها را ما انتخاب کردیم و ما آنها را اصلح می‌دانستیم هرچند یکی از آنها در صدا و سیما ۹۰ درصد نمایندگان را فاسد اعلام کرد اگر ما فاسد هستیم او از ما فاسدتر است چرا که ما او را انتخاب کردیم صدا و سیما به ما ظلم کرد و اجازه دفاع به ما نداد.

او گفت: من از رئیس قوه قضائیه می‌خواهم حقوقدانانی معرفی کند که ولایتمدار باشند و افرادی باشند که در زمان هشت سال دفاع مقدس در جبهه مشغول بودند و نه در انگلستان مشغول درس خواندن.

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=93206

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰