تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
17

توئیت معنادار ظریف خطاب به پمپئو ؛ ای کاش کافکا زنده بود!

  • کد خبر : 93450
  • 26 اردیبهشت 1399 - 7:49
توئیت معنادار ظریف خطاب به پمپئو ؛ ای کاش کافکا زنده بود!

به گزارش جمهوریت ؛ محمدجواد ظریف روز پنجشنبه در توئیتر نوشت: آن‌هایی که به تزریق مواد شوینده برای پاک شدن از ویروس کرونا خیال‌بافی می‌کردند، همان‌هایی هستند که ادعا می‌کنند در قطعنامه‌ای از شورای امنیت سازمان ملل شریکند که توافقی را گرامی می‌دارد که آن‌ها مدت‌ها پیش از مشارکت در آن دست کشیده‌اند. این گفته […]

به گزارش جمهوریت ؛ محمدجواد ظریف روز پنجشنبه در توئیتر نوشت: آن‌هایی که به تزریق مواد شوینده برای پاک شدن از ویروس کرونا خیال‌بافی می‌کردند، همان‌هایی هستند که ادعا می‌کنند در قطعنامه‌ای از شورای امنیت سازمان ملل شریکند که توافقی را گرامی می‌دارد که آن‌ها مدت‌ها پیش از مشارکت در آن دست کشیده‌اند. این گفته خود آن‌هاست. ای‌کاش کافکا اکنون زنده بود…»

پیش از این نیز سیدعباس موسوی جمعه شب در صفحه توئیتر خود در این زمینه نوشت: «وزیر امور خارجه کشورمان دکتر ظریف امروز طی نامه ای به دبیر کل ملل متحد درباره خروج غیر قانونی آمریکا از ‎برجام، تحریم های یکجانبه علیه ‎ایران و نقض‌های فاحش، مکرر و مستمر منشور ملل متحد بویژه ماده ۲۵ که اعتبار و تمامیت سازمان ملل متحد و صلح و امنیت بین المللی را مورد تهدید قرار داده نکات مهمی را یادآور شد.»

بیشتر بخوانید:

 

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=93450

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰