تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
14

ماجرای اهانت استاد دانشگاه تهران به دانشجویان در کلاس مجازی

  • کد خبر : 93622
  • 28 اردیبهشت 1399 - 14:31
ماجرای اهانت استاد دانشگاه تهران به دانشجویان در کلاس مجازی

جمهوریت – مهر نوشت: رئیس دانشگاه تهران با اشاره به اینکه پرونده عضو هیات علمی که به دانشجویان اهانت کرده بود، از روز گذشته به جریان افتاده است، گفت: استاد فعلا اجازه تدریس در دانشگاه را ندارد. محمود نیلی احمدآبادی در واکنش به اهانت یکی از اساتید پردیس ابوریحان به دانشجویان در کلاس مجازی، اظهار […]

Image processed by CodeCarvings Piczard ### FREE Community Edition ### on 2014-10-22 14:30:07Z | http://piczard.com | http://codecarvings.com

جمهوریت – مهر نوشت: رئیس دانشگاه تهران با اشاره به اینکه پرونده عضو هیات علمی که به دانشجویان اهانت کرده بود، از روز گذشته به جریان افتاده است، گفت: استاد فعلا اجازه تدریس در دانشگاه را ندارد.

محمود نیلی احمدآبادی در واکنش به اهانت یکی از اساتید پردیس ابوریحان به دانشجویان در کلاس مجازی، اظهار کرد: این موضوع به منظور بررسی های بیشتر به هیأت بدوی رسیدگی به تخلفات انتظامی اعضای هیأت علمی ارجاع داده شده است و این استاد تا زمان اعلام نتیجه اجازه تدریس در دانشگاه را ندارد.

رئیس دانشگاه تهران با اشاره به اینکه برای رسیدن به اطلاعات درست و دقیق محققانی برای بررسی ماجرا ماموریت می گیرند، گفت: پس از آنکه مستندات تهیه و آماده شد، هیات بدوی تشکیل جلسه می دهد.

نیلی در ادامه خاطرنشان کرد: از آنجایی که این یک پرونده حقوقی است، باید مطمئن شویم حقی از کسی ضایع نمی شود؛ بنابراین باید تمام جوانب امر را در نظر گرفت.

وی در ادامه تاکید کرد که هیات بدوی رسیدگی به تخلفات اعضای هیات علمی باید تمام جزییات و موارد حقوقی را دنبال کند.

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=93622

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰