تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
16

طلا گران شد

  • کد خبر : 94079
  • 03 خرداد 1399 - 11:21
طلا گران شد

به گزارش جمهوریت افزایش تنش‌ها بین چین و آمریکا این نگرانی را به وجود آورده که حرکت به سمت بازگشت اقتصاد دنیا از رکود ناشی از پاندمی کرونا، کند خواهد بود که همین امر، باعث تقویت قیمت طلا شد. در پایان معاملات جمعه (بامداد شنبه به وقت تهران)، افزایش تنش‌ها بین چین و آمریکا این […]

به گزارش جمهوریت افزایش تنش‌ها بین چین و آمریکا این نگرانی را به وجود آورده که حرکت به سمت بازگشت اقتصاد دنیا از رکود ناشی از پاندمی کرونا، کند خواهد بود که همین امر، باعث تقویت قیمت طلا شد.

در پایان معاملات جمعه (بامداد شنبه به وقت تهران)، افزایش تنش‌ها بین چین و آمریکا این نگرانی را به وجود آورده که حرکت به سمت بازگشت اقتصاد دنیا از رکود ناشی از پاندمی کرونا، کند خواهد بود که همین امر، باعث تقویت قیمت طلا شد.

شاخص اسپات گلد، که قیمت خرید نقدی هر اونس طلا در بورس فلزات لندن را نشان می‌دهد، ۰.۶ درصد رشد کرد و به ۱۷۳۵.۴۳ دلار رسید. این در حالی است که این شاخص روز پنجشنبه ۱.۶ درصد سقوط کرده بود.

قیمت پیش‌خرید هر اونس طلای آمریکا هم ۰.۸ درصد تقویت شد و به ۱۷۳۶.۲۰ دلار رسید.

تنش‌های سیاسی بین چین و آمریکا که بر سر منبع ویروس کرونا شروع شده بود، پس از آن شدت گرفت که چین قانون امنیتی جدیدی را برای هنگ‌کنگ مطرح کرد.

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=94079

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰