تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
16

درگذشت صدیقه کیانفر / بازیگری که فردوسی‌پور و نود را تحسین می‌کرد

  • کد خبر : 94220
  • 05 خرداد 1399 - 13:45
درگذشت صدیقه کیانفر / بازیگری که فردوسی‌پور و نود را تحسین می‌کرد

به گزارش جمهوریت ، صدیقه کیانفر، هنرمند عرصه‌ رادیو، تلویزیون و تئاتر صبح روز دوشنبه (پنجم خردادماه) بر اثر سکته قلبی درگذشت. صدیقه کیانفر متولد ۲۰ بهمن‌ماه سال ۱۳۱۱ در آبادان است که فعالیت حرفه‌ای خود در رادیو را از سال ۱۳۳۶ با گویندگی و اجرای نمایش در رادیو نفت آبادان آغاز کرد.او در مجموعه‌های […]

به گزارش جمهوریت ، صدیقه کیانفر، هنرمند عرصه‌ رادیو، تلویزیون و تئاتر صبح روز دوشنبه (پنجم خردادماه) بر اثر سکته قلبی درگذشت.

صدیقه کیانفر متولد ۲۰ بهمن‌ماه سال ۱۳۱۱ در آبادان است که فعالیت حرفه‌ای خود در رادیو را از سال ۱۳۳۶ با گویندگی و اجرای نمایش در رادیو نفت آبادان آغاز کرد.او در مجموعه‌های «بچه‌های کوچه دوستی»، «کیمیا»، «بی‌گناهان»، «آوای باران»، «میوه ممنوعه»، «همه بچه‌های من» و … ایفای نقش کرده بود.همچنین ایفای نقش در فیلم‌های سینمایی همچون «هامون»، «مستأجر»، «همسر»، «آپارتمان شماره ۱۳»، «آن سوی آینه» و … در کارنامه حرفه‌ای زنده‌یاد کیانفر دیده می‌شود.

خانم کیانفر در سال ۹۲ در گفت و گویی با خبرگزاری ایسنا گفته بود :«می‌دانید از میان برنامه‌های تلویزیون کدام برنامه را خیلی دوست دارم و تا آخرین لحظه، تا صبح هم که باشد پای آن می‌نشینم و آن را می‌بینم؟ «نود» عادل فردوسی‌پور. من کار این جوان را خیلی دوست دارم و حتی در نظرسنجی‌هایش شرکت می‌کنم، چون همه چیز را رو می‌کند، کاش در کار هنری ما هم چنین برنامه‌ای بود و می‌آمدند کارهای خلاف هنر و بازیگری را رو می‌کردند، فردوسی‌پور خطای ورزش را با احترام زیر سوال می‌برد. برنامه‌ی «هفت» مانند «نود» این کار را می‌کند اما کمی بسته‌تر. وقتی آقای عرب‌نیا به برنامه «هفت» آمد، خیلی راحت حرفش را زد، چه ایرادی دارد همه مثل آقای عرب‌نیا نترسند و بیایند حرفشان را بزنند؟ چرا می‌ترسند؟ روزی را خدا می‌دهد نه آقای کارگردان یا تهیه‌کننده، این‌ها واسطه‌های خداوند هستند، آدم‌ باید انتقاد کند، اگر از من انتقاد نشود نمی‌فهمم اشتباهم چیست. »

***بیشتر بخوانید:

 

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=94220

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰