تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024
11

سهام عدالت کارت اعتباری می شود

  • کد خبر : 94531
  • 09 خرداد 1399 - 23:52
سهام عدالت کارت اعتباری می شود

به گزارش جمهوریت  حسین سلاح ورزی، عضو شورای عالی بوری از تبدیل سهام عدالت به کارت اعتباری خبر داد. ,d در توئیتی نوشت: « از هفته بعد با حمایت و موافقت دولت و بانک مرکزی، کارت اعتباری در اختیار دارندگان سهام عدالت قرار می گیرد. با این تصمیم سهامداران مجبور به فروش زودهنگام سهام با […]

به گزارش جمهوریت  حسین سلاح ورزی، عضو شورای عالی بوری از تبدیل سهام عدالت به کارت اعتباری خبر داد.
,d در توئیتی نوشت: « از هفته بعد با حمایت و موافقت دولت و بانک مرکزی، کارت اعتباری در اختیار دارندگان سهام عدالت قرار می گیرد. با این تصمیم سهامداران مجبور به فروش زودهنگام سهام با ارزش خود نیستند و بورس هم از تلاطم و نوسان در امان می ماند.»
از ابتدای آزادسازی سهام عدالت نگرانی هایی از تاثیر ورود سهام عدالت به بورس مطرح شده است.
طبق اعلام سخنگو ستاد راهبری سهام عدالت، ۳۰ درصد سهام سهامدارانی که روش مستقیم را انتخاب کرده اند از فردا در پرتفوی بورسی آنها فعال می شود و سهامداران می توانند آن را معامله کنند.
این ۳۰ درصد سهام براساس آخرین ارزش سبد سهام عدالت در بورس، برای سهامدارانی که برگه یک میلیون تومانی دارند معادل چهار میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و برای سهامدارنی که سهام ۵۳۰ هزار تومانی دارند معادل دو میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است.
همچنین مشمولان سهام عدالت می توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی sahamedelat.ir دارایی خود را در سهام عدالت مشاهده کنند، که به گفته فهیمی این سامانه از فردا کار خود را شروع می کند.

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=94531

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰