تاریخ : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024
8

نمایندگان به وظایف خود بپردازند نه ختم قرآن و مترو سواری

  • کد خبر : 94692
  • 12 خرداد 1399 - 8:11
نمایندگان به وظایف خود بپردازند نه ختم قرآن و مترو سواری

جمهوریت: پیشنهاد نماینده اصولگرای مجلس و از نزدیکان به آیت الله مصباح با انتقاداتی از سوی سایت اصولگرای مشرق روبرو شده است. مشرق نوشت: نمایندگان به رسالت اصلی خود یعنی “نمایندگی” یا همان قانون‌گذاری، نظارت و سیاست‌ورزی منتج به کاهش مشکلات بپردازند نه اینکه مردم فکر کنند نمایندگان محترم بصورت روزانه مشغول نوشتن توییت‌های داغ، […]

جمهوریت: پیشنهاد نماینده اصولگرای مجلس و از نزدیکان به آیت الله مصباح با انتقاداتی از سوی سایت اصولگرای مشرق روبرو شده است.

مشرق نوشت: نمایندگان به رسالت اصلی خود یعنی “نمایندگی” یا همان قانون‌گذاری، نظارت و سیاست‌ورزی منتج به کاهش مشکلات بپردازند نه اینکه مردم فکر کنند نمایندگان محترم بصورت روزانه مشغول نوشتن توییت‌های داغ، گل‌آرایی میز کار با عکس شهدا و برنامه‌ریزی برای کلاس اخلاق و ختم قرآن هستند. آقای جلالی و سایر نمایندگان اصولگرای محترمی که طی روز‌های جاری به رفتار‌های فردی (ولو پسندیده) مثل پس دادن کارت هدیه، یادگاری با عکس حاج قاسم، متروسواری و حضور در گلزار شهدا مشغول شده‌اند باید در جریان باشند که انتظار مردم صرفاً کار و رفع مشکلات است نه این رفتار‌های شخصی!

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=94692

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰