تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
6

واکنش حراست وزارت ورزش به انتشار کلیپ جنجالی شناگران زن ایرانی

  • کد خبر : 94711
  • 12 خرداد 1399 - 10:08
واکنش حراست وزارت ورزش به انتشار کلیپ جنجالی شناگران زن ایرانی

جمهوریت : مدیرکل حراست وزارت ورزش و جوانان به اقدام اخیر فدراسیون جهانی شنا واکنش نشان داد. به گزارش ایلنا، جعفر سمیعی، مدیرکل حراست وزارت ورزش در حاشیه مجمع انتخاباتی فدراسیون تنیس در جمع خبرنگاران درباره بحث دلالی در فوتبال که با ورود وزیر ورزش نیز همراه بوده، گفت: وزارت برای برخورد با دلالانی که […]

جمهوریت : مدیرکل حراست وزارت ورزش و جوانان به اقدام اخیر فدراسیون جهانی شنا واکنش نشان داد.

به گزارش ایلنا، جعفر سمیعی، مدیرکل حراست وزارت ورزش در حاشیه مجمع انتخاباتی فدراسیون تنیس در جمع خبرنگاران درباره بحث دلالی در فوتبال که با ورود وزیر ورزش نیز همراه بوده، گفت: وزارت برای برخورد با دلالانی که به صورت غیرقانونی در فوتبال کار می‌کنند، برنامه دارد. پرونده ای تشکیل شده و با دوستان در فدراسیون هم رایزنی انجام شده است.

وی افزود: انشالله که به جای خوبی برسد. از ظرفیت وزارت اطلاعات هم همانطور که آقای وزیر نامه نگاری کردند، استفاده خواهیم کرد. از نظر قانونی ما نمی توانیم اسم کسی را اعلام کنیم. مرجع قانونی در این باره تصمیم گیرنده است.

مدیرکل حراست وزارت ورزش درباره تخلفات صورت گرفته در فضای مجازی گفت: متاسفانه فضای بی اخلاقی در ورزش زیاد شده و فقط هم شامل حال فوتبال نیست. مرکز رسیدگی به این موضوعات حراست وزارت ورزش نیست. دستگاه قضایی، کمیته اخلاق فدراسیون‌ها و خود افراد هستند که باید این موضوع را پیگیری کنند. ما دوست داریم این مسائل کمتر باشد، اما روز به روز شاهد افزایش آن هستیم.

سمیعی در پایان درباره کلیپ منتشر شده از برخی شناگران زن ایران در سایت فدراسیون جهانی گفت: طبق کسب اطلاعی که ما کردیم، این کلیپ از سایت فدراسیون جهانی حذف شد. ظاهرا ناهماهنگی‌هایی رخ داده و حتی خود کسانی که این فیلم‌ها را ارسال کردند، در جریان نبودند که قرار است چنین کلیپی تهیه شود. فقط چند تصویر از آن ها گرفته بودند و قرار نبوده به این شکل منتشر شود.

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=94711

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰