تاریخ : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024
8

فال روز شنبه ۱۶ تیر ماه ۱۳۹۷

  • کد خبر : 951
  • 16 تیر 1397 - 7:55
فال روز شنبه ۱۶ تیر ماه ۱۳۹۷

اطلاع یافتن از فال روزانه یکی از عادات و سرگرمی هایی است که برخی افراد را بنوعی به خود معتاد کرده است و بدون آن نمی توانند روز خود را سپری کنند، ما نیز برای شما فال روزانه تان را آماده کرده ایم، پس فال امروزتان را از دست ندهید.   فال روزانه در روز […]

اطلاع یافتن از فال روزانه یکی از عادات و سرگرمی هایی است که برخی افراد را بنوعی به خود معتاد کرده است و بدون آن نمی توانند روز خود را سپری کنند، ما نیز برای شما فال روزانه تان را آماده کرده ایم، پس فال امروزتان را از دست ندهید.

 

فال روزانه در روز ۱۶ تیر ۱۳۹۷ برای متولدین فروردین ماه

 

شما در مقام و مرتبه اجتماعی تان  دارای رتبه خوبی می‌باشید که افراد بسیاری در حسرت این مرتبه هستند و آرزو دارند که ای کاش آنها نیز در چنین مرتبه‌ای بودند. پس قدر شغل و یا مقام اجتماعی تان را بدانید، به راحتی و به خاطر دلایل بی مورد شغل تان را از دست ندهید. کمی بیشتر مراقب رفتارتان باشید زیرا شما با رفتار و گفتارتان باعث شده اید که افراد زیادی از شما برنجند با این که شما با قصد قبلی یا به عمد این کار را انجام نداده اید.

 

فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز ۱۶ تیر ۱۳۹۷

 

شما روز پر مشغله ای پیش رو دارید، اما ممکن است انقدر دور خور بچرخید که اصلاً به هیچ یک از کارهایتان نرسید! روش عاقلانه ای که بهتان توصیه می‌کنیم این است که نسبت به اتفاقات غیر منتظره ای که پیرامونتان رخ می‌دهد واکنش شدید نشان ندهید. اگر شما به این توصیه عمل نکنید قبل از اینکه بفهمید چه اتفاقی افتاده، وقت و انرژی خود را تلف خواهید کرد.

 

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز ۱۶ تیر ۱۳۹۷

 

شما افکار بزرگی را در سر می‌پرورانید و برای اجرای آنها می‌خواهید اقدام کنید، اما بهتر است مدتی را صبر کنید تا اوضاع بیشتر بر وفق مرادتان شود زیرا در آن صورت موفقیت شما صد درصد خواهد بود. شما قدرت تخیل بسیار زیادی دارید، این قدرت بسیار مثبت می‌باشد اما فراموش نکنید که شما در دنیای واقعی در حال زندگی کردن هستید پس باید تمام این احساسات را با دنیای واقعی هم تراز کنید.

 

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز ۱۶ تیر ۱۳۹۷

 

شما اواخر روز سرحال تر می‌شوید و ترغیب می‌شوید در نگرش‌های جدی خود تغییراتی داده و کاری لذت بخش تر و جالب تر انجام دهید. اما کنار نهادن مسئولیت‌هایتان کار راحتی نیست، چرا که این روزها شما بیش از حد فکور و اندیشمند شده‌اید و مسئولیت‌های اصلی خود را با میزان اهدافتان می‌سنجید. زیاد به خودتان سخت نگیرید، مثل تمام انسان‌های دیگر تفریح و بازی می‌تواند جزئی از برنامه تان باشد و در مراحل کاریتان التیام بخش و شفا بخش باشد.

 

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز ۱۶ تیر ۱۳۹۷

 

امروز شما بر سر دوراهی قرار می‌گیرید. از یک طرف شما می‌خواهید کار خاصی انجام دهید؛ شما کارهای عقب افتاده زیادی برای انجام دادن دارید و شور و هیجان شما می‌تواند تبدیل به عصبانیت شدید بشود. از طرف دیگر اگر کمی تلاش کنید محیط امن و آرامی برای خود درست کنید، عجیب اینکه احساس خواهید کرد بیشتر از خلوت و محیط دنج خود جدا افتاده‌اید. اما الان نباید نگران این باشید که چه راهی را انتخاب کنید؛ فقط ببینید که طالع شما چیست و سرنوشت شما را به چه مسیری هدایت می‌کند.

 

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز ۱۶ تیر ۱۳۹۷

 

روزهایی که خورشید در اطراف یازدهمین خانه تان یعنی خانه آینده حرکت می‌کند، معمولاً برای شما روزی فوق‌العاده به حساب می‌آید. شما در حالیکه دنبال ماجراجویی می‌روید می‌خواهید بدانید در آینده چه اتفاقی می‌افتد. اما آنقدر در آینده زندگی نکنید که آنچه در حال حاضر پیرامونتان اتفاق می‌افتد را فراموش کنید. زمانی را با خانواده و دوستان گذراندن تنها راهی است که می‌تواند ذهن شما را دوباره در لحظه حال متمرکز کند.

 

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز ۱۶ تیر ۱۳۹۷

 

عطارد حُقه باز خطوط ارتباطی دَرهم بَرهمی دارد و سعی می‌کند که پیام‌هایی را به اورانوس استوار برساند. متاسفانه، شما نمی‌توانید اکنون به افکارتان اعتماد کنید؛ به خاطر اینکه قادر نیستید که تشخیص دهید کدام درست و کدام غلط است. می‌توانید از فرضیات‌تان استفاده کنید که درباره این اطلاعات گم شده تنها راهی است که دارید. اما نتیجه‌تان به خیال نزدیک‌تر است تا با واقعیت. تا می‌توانید مشغول باشید، اما تا زمانی که هوا برای‌تان صاف و یک‌دست شود صبر کنید تا بتوانید موضع جدیدی برای موضوعی خاص اتخاذ کنید.

 

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز ۱۶ تیر ۱۳۹۷

 

شما امروز آماده هستید که تاکتیک جدیدی را در مسائل مالی خود استفاده کنید. شاید روش‌های قدیمی پول خرج کردن آنطوری که قبلا جواب می‌داد نباشد و شاید هم شما دیدگاه جدیدی برای پس انداز کردن پول‌هایتان داشته باشید. خوشبختانه امروز افکار شما کاملاً واقع بینانه است، پس می‌توانید برای هر یک از مشکلات خود راه حلی در ذهن تصور کنید و بعد براساس آن عمل کنید.

 

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز ۱۶ تیر ۱۳۹۷

 

از اینکه به دیگران بگویید چه حس می‌کنید نترسید، اما مهربانی و با محبت بودن را فراموش نکنید. چراکه در غیر این صورت آنها ازتان فراری می‌شوند! اگر همین طوری ادامه دهید روز خوبی در انتظارتان است، فقط نباید خیلی هیجان زده شوید، زیرا قبل از اینکه بتوانید به هدفتان برسید بی خودی خودتان را خسته خواهید کرد. اگر بخواهید با آرامش کارهایتان را به تاخیر بیندازید تا چیزهای بهتری نصیبتان شود به مشکل برخواهید خورد، اما اگر شروع به کار کنید تا چند روز آینده آنها رابه دست خواهید آورد.

 

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز ۱۶ تیر ۱۳۹۷

 

امروز آخرین روزی است که عطارد در نشانه شما حضور دارد، بنابراین قبل از اینکه خواسته‌هایتان در محل کار را سرکوب کنید، حمله شدیدی از آدرنالین را حس خواهید کرد. قبلا اتفاقات زیادی رخ داده بود و حالا شما اصلاً وقتی برای تلف کردن ندارید. تا جایی که می‌توانید پر جنب و جوش باشید؛ بعدا برای استراحت و خیال پردازی کردن وقت خواهید داشت.

 

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز ۱۶ تیر ۱۳۹۷

 

امروز شما دوست دارید در محل کارتان باشید، چراکه امیدهای خیلی زیادی برای کارهایی که می‌خواهید تمام کنید دارید. اما انتظاراتی که به دنبال این کار شما به همراه است، موجب ناامیدی تان در چند روز آینده می‌شود. دچار وسوسه نشوید و هر کاری که هر کسی بهتان پیشنهاد می‌کند را انجام ندهید! فقط پایتان را به اندازه گلیمتان دراز کنید.

 

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز ۱۶ تیر ۱۳۹۷

 

امروز لازم است که اوضاع مالی خود را ثابت نگه دارید، اگرچه هم اکنون شما نمی‌توانید به راحتی این کار را بکنید. فکر و ایده شما این است که باید پول کمتری برای انجام دادن تفریح‌ها و کارهایی که خیلی بهشان علاقه دارید خرج کنید. پیام امروز برای شما این است: جواب منفی دادن به پیشنهاد دور و بری هایتان برای بیرون رفتن و شام خوردن از پول خرج کردن اضافی جلوگیری می‌کند. اما اگر می‌خواهید کارهایی که دوست دارید را انجام دهید یا باید درخواست اضافه حقوق داده یا اینکه به دنبال شغل دوم باشید.

 

انتهای پیام/

 

 

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=951

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰