تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
12

تندروها ، غیرتندروها و پیشروهای اصلاحات از نگاه حجاریان

  • کد خبر : 95486
  • 24 خرداد 1399 - 9:09
تندروها ، غیرتندروها و پیشروهای اصلاحات از نگاه حجاریان

روزنامه همشهری با سعید حجاریان؛ فعال سیاسی گفتگو کرده است. سعید حجاریان گفته: بعضی اصلاح‌طلبان به‌عنوان انتقاد از خود، به عقبه خود می‌تازند… آقای خاتمی هم بعضی را تندرو می‌داند‌. نمی‌دانم چرا دوستان بر سر عذرخواهی رقابت می‌کنند. دوستان عذرخواه باید تاریخ بیست و چندساله اصلاحات را چند مرتبه دوره کنند تا بدانند تندروی‌ها از […]

روزنامه همشهری با سعید حجاریان؛ فعال سیاسی گفتگو کرده است.

سعید حجاریان گفته:

بعضی اصلاح‌طلبان به‌عنوان انتقاد از خود، به عقبه خود می‌تازند… آقای خاتمی هم بعضی را تندرو می‌داند‌.

نمی‌دانم چرا دوستان بر سر عذرخواهی رقابت می‌کنند. دوستان عذرخواه باید تاریخ بیست و چندساله اصلاحات را چند مرتبه دوره کنند تا بدانند تندروی‌ها از سوی چه کسانی سر زده است.

نمی‌شود از عنوان و سابقه اصلاح‌طلبی خرج کنید، در مناسبت‌ها و دیدارهای رسمی خود را نماینده طیف پیشرو این جریان معرفی کنید و نهایتاً، مانند اصول‌گرایان موضع بگیرید.

زمانی کسانی که دوم خردادی‌ها را رادیکال خواندند، به این نتیجه رسیدند که خاتمی خوب است و مشکل از اطرافیان‌ اوست. ..هر چه پیش‌تر آمدیم، دیدیم دایره تندروها گسترده شد!

قدیانی و آقاجری و تاج‌زاده به‌زعم برخی تندرو هستند چون انتقادات مبنایی مطرح می‌کنند و نبوی تندرو نیست چون حتی از دولت روحانی هم انتقاد نمی‌کند…نبوی به سمت حزب کارگزاران سازندگی گرایش پیدا کرده‌اند.

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=95486

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰