تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024
14

رئیس بعدی دیوان محاسبات کیست

  • کد خبر : 95728
  • 27 خرداد 1399 - 10:56
رئیس بعدی دیوان محاسبات کیست

تابناک نوشت: با توجه به آغاز به کار مجلس یازدهم گمانه‌زنی‌های متعددی درباره گزینه‌های تصاحب ریاست دیوان محاسبات در محافل و رسانه‌ها مطرح می‌شود. از لابی‌های داخل صحن مجلس و گپ‌وگفت نمایندگان، اسامی همچون محسن اسماعیلی، مهرداد بذرپاش، لطف الله فروزنده و … بیشتر از سایر افراد به گوش می‌رسند. محسن اسماعیلی، یکی از کاندیدا‌های […]

تابناک نوشت: با توجه به آغاز به کار مجلس یازدهم گمانه‌زنی‌های متعددی درباره گزینه‌های تصاحب ریاست دیوان محاسبات در محافل و رسانه‌ها مطرح می‌شود. از لابی‌های داخل صحن مجلس و گپ‌وگفت نمایندگان، اسامی همچون محسن اسماعیلی، مهرداد بذرپاش، لطف الله فروزنده و … بیشتر از سایر افراد به گوش می‌رسند.

محسن اسماعیلی، یکی از کاندیدا‌های جدی ریاست دیوان محاسبات است که اولین چهره غیرمعمم مجلس خبرگان هم محسوب می‌شود. پیش از این در محافل مختلف از او به عنوان رییس حوزه ریاست «محمدباقر قالیباف» رییس مجلس شورای اسلامی نام برده می‌شد. حالا بار دیگر نام این عضو حقوقدان سابق شورای نگهبان برای تصدی یکی از مسئولیت‌ها در مجلس یازدهم مطرح است؛ این بار برای دیوان محاسبات کشور و به نظر می‌رسد اسماعیلی، شانس کمی هم برای تصدی این مسئولیت ندارد.

«مهرداد بذرپاش» رئیس هیات مدیره بنیاد اجتماعی برکت احسان و نماینده مجلس نهم که پیش از آن رئیس سازمان ملی جوانان در دولت احمدی نژاد بود، در کنار «لطف‌الله فروزنده» دستیار امور استان‌های تولیت آستان قدس رضوی و معاون محمود احمدی نژاد رییس جمهور سابق نیز از دیگر کاندیدا‌های مطرح برای ریاست دیوان محاسبات هستند. نمایندگانی که در فهرست مدیران دولت احمدی نژاد قرار دارند در کنار اعضای جبهه پایداری از موافقان و حامیان بذرپاش برای ریاست دیوان محاسبات به شمار می‌روند.

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=95728

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰