تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
8

معرفی سریع ترین خودروهای دنیا +تصاویر

  • کد خبر : 959
  • 16 تیر 1397 - 9:01
معرفی سریع ترین خودروهای دنیا +تصاویر

شرکت های خودروسازی جدای از خطوط تولید خود که انواع مختلف خودروها در کلاس های متنوع برای استفاده های گونان را شامل می شوند، همواره در رقابت برای تولید سریع ترین خودرو دنیا نیز هستند. البته ساخت خودروهای پرسرعت بیشتر مورد توجه سازندگان خودروهای سوپر اسپرت و کم تیراژ است و شاهد رد و بدل […]

شرکت های خودروسازی جدای از خطوط تولید خود که انواع مختلف خودروها در کلاس های متنوع برای استفاده های گونان را شامل می شوند، همواره در رقابت برای تولید سریع ترین خودرو دنیا نیز هستند. البته ساخت خودروهای پرسرعت بیشتر مورد توجه سازندگان خودروهای سوپر اسپرت و کم تیراژ است و شاهد رد و بدل رکورد سرعت میان آنها هستیم.
در این گزارش قصد معرفی سریع ترین خودروهای حال حاضر دنیا را داریم؛

Hennessey Venom F5

بیشینه سرعت:۴۸۴ کیلومتر بر ساعت
نگاهی به لیست سریع ترین خودروهای دنیا + تصاویر

این اعجوبه شرکت هنسی در ماه نوامبر سال ۲۰۱۷ میلادی بود که در نمایشگاه بین المللی خودرو sema رونمایی شد. حداکثر سرعت اعلام شده برای این خودرو ۴۸۴ کیلومتر بر ساعت است و مدل Venom F5 تنها ظرف مدت ۱۰ ثانیه می تواند از حالت سکون به سرعت ۳۰۰ کیلومتر بر ساعت  برسد. از این خودرو فقط ۲۴ دستگاه به تولید می رسد و با قیمت ۱٫۶ میلیون دلار در سال ۲۰۱۹ میلادی به دست مشتریان خود خواهد رسید.

Koenigsegg Agera RS
بیشینه سرعت:۴۴۷ کیلومتر بر ساعت
نگاهی به لیست سریع ترین خودروهای دنیا + تصاویر
کونیگزک آگرا Rs بر روی کاغذ از بیشینه سرعت ۴۱۸ کیلومتر بر ساعت برخوردار است اما شرکت کونیگزگ ازثبت رکورد سرعت ۴۴۷ کیلومتری توسط خودرو سوپر اسپرت خود سخن می گوید. قیمت این خودرو نیز ۱٫۶ میلیون دلار است.
Hennessey Venom GT
بیشینه سرعت: ۴۳۵ کیلومتر بر ساعت
نگاهی به لیست سریع ترین خودروهای دنیا + تصاویر
گویا شرکت هنسی قصد دادن فرصت ارز اندام به دیگر خودروسازان در زمینه ساخت سریع ترین خودرو دنیا را ندارد و رده سوم پرسرعت ترین خودروهای دنیا نیز مجددا به این شرکت تعلق دارد. مدل Venom GT با ثبت بیشینه سرعت ۴۳۵٫۳۱ کیلومتر بر ساعت موفق به جا گذاشتن بوگاتی ویرون شده است و قیمتی ۱ میلیون و ۵۲۰ هزار دلاری دارد.
Bugatti Chiron
بیشینه سرعت: ۴۲۰ کیلومتر بر ساعت
نگاهی به لیست سریع ترین خودروهای دنیا + تصاویر

بوگاتی که از سال ۱۹۰۹ میلادی رو به تولید خودروهای فوق پرفورمنس آورده است مدل شیرون را با بیشینه سرعت ۴۲۰ کیلومتر بر ساعت و شتاب صفر تا صد ۲٫۵ ثانیه ای با قیمت ۲٫۴ میلیون دلاری به بازار عرضه می کند. گفته می شود این خودرو در شرایط مطلوب حتی سرعت ۴۶۱ کیلومتر بر ساعت را نیز می تواند تجربه کند. بیشینه قدرت شیرون ۱۴۷۸ اسب بخار است.

Bugatti Veyron Super Sport
بیشینه سرعت: ۴۳۱ کیلومتر بر ساعت
نگاهی به لیست سریع ترین خودروهای دنیا + تصاویر
رده پنجم از لیست پرسرعت ترین خودروهای دنیا به مدل ویرون از شرکت بوگاتی تعلق دارد. این خودرو  اندکی از مدل شیرون سریعتر بوده و بر روی کاغد از سرعت حداکثری ۴۳۱ کیلومتری برخوردار است. تمامی خودروهای تولید شده با نام ویرون از سوی شرکت بوگاتی تا به امروز با قیمت ۲٫۲ میلیون دلار به فروش رسیده اند.
SSC Ultimate Aero
بیشینه سرعت: ۴۱۴ کیلومتر بر ساعت
نگاهی به لیست سریع ترین خودروهای دنیا + تصاویر
مدل SSC Ultimate Aero از سوی گینس در سال ۲۰۰۷ میلادی موفق به کسب عنوان پرسرعت ترین خودرو دنیا با بیشینه سرعت ۴۱۴ کیلومتر بر ساعت شد. این خودرو در زیر کاپوت خود از پیشرانه ای توئین توربو ۸ سیلندر با قدرت ۱۲۸۷ اسب بخاری بهره می برد. شتاب صفر تا صد  SSC Ultimate Aero، ۲٫۷ ثانیه است. قیمت در نظر گرفته شده برای این خودرو ۶۵۴ هزار دلار بود.
Tesla Roadster
بیشینه سرعت: ۴۰۲ کیلومتر بر ساعت
نگاهی به لیست سریع ترین خودروهای دنیا + تصاویر
پرسرعت ترین خودرو برقی دنیا به شرکت خودروسازی تسلا امریکا تعلق دارد. تسلا رودستر که در سال ۲۰۲۰ میلادی راهی بازار خواهد شد از شتاب ۱٫۹ ثانیه ای، بیشینه سرعت ۴۰۲ کیلومتر بر ساعت و قیمت ۲۵۰ هزار دلاری برخوردار است.
Saleen S7 Twin Turbo
بیشینه سرعت : ۴۰۰ کیلومتر بر ساعت
نگاهی به لیست سریع ترین خودروهای دنیا + تصاویر
این خودرو ۶۷۵ هزار دلاری از قلب تپنده ی ۷ لیتری با توان تولید ۵۵۹ اسب بخار قدرت برخوردار است و تنها ظرف مدت ۲۷ ثانیه می تواند به سرعت ۳۲۲ کیلومتر بر ساعت دست پیدا کند.

Koenigsegg CCR
بیشینه سرعت: ۳۹۰ کیلومتر بر ساعت
نگاهی به لیست سریع ترین خودروهای دنیا + تصاویر
سومین خودرو از شرکت کونیگزگ در لیست پرسرعت ترین خودروهای دنیا به مدل CCR با ارزشی ۴۵۴ هزار دلاری تعلق دارد. این خودرو نخستین بار در سال ۲۰۰۶ میلادی به بازار عرضه شد و از حجم موتور ۴۷۰۰ سی سی و بیشینه قدرت ۷۹۵ اسب بخار برخوردار است.

MCLAREN F1

بیشینه قدرت: ۳۸۸ کیلومتر بر ساعت
نگاهی به لیست سریع ترین خودروهای دنیا + تصاویر
رده دهم از لیست پرسرعت ترین خودروهای دنیا به مدل F1 شرکت مکلارن  اختصاص دارد تا شاهد عدم حضور فراری و لامبورگینی در لیست  ۱۰ خودرو برتر از نظر سرعت باشیم. مکلارن F1  در بین سالهای ۱۹۹۲ تا ۱۹۹۸ میلادی به تولید می رسید و از قیمتی ۵٫۶ میلیون دلاری برخوردار است.
منبع: خودروکار
انتهای پیام/
لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=959

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰