تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
9

دلار ۱۹هزار تومان شد/ سکه ۷ میلیون و ۸۹۰ هزار تومان

  • کد خبر : 95990
  • 31 خرداد 1399 - 12:55
دلار ۱۹هزار تومان شد/ سکه ۷ میلیون و ۸۹۰ هزار تومان

قیمت سکه و دلار در اولین روز هفته با افزایش همراه شده است. وب سایت روزنامه دنیای اقتصاد خبر داد: قیمت دلار امروز در بازار تهران با رشد ۲۱۰ تومانی قیمت به کانال ۱۹ هزار تومان صعود کرد و ۱۹,۰۳۰ (نوزده هزار و سی تومان) قیمت خورد. همچنین دلار امروز با عبور از نیمه کانال […]

قیمت سکه و دلار در اولین روز هفته با افزایش همراه شده است.

وب سایت روزنامه دنیای اقتصاد خبر داد: قیمت دلار امروز در بازار تهران با رشد ۲۱۰ تومانی قیمت به کانال ۱۹ هزار تومان صعود کرد و ۱۹,۰۳۰ (نوزده هزار و سی تومان) قیمت خورد.

همچنین دلار امروز با عبور از نیمه کانال ۱۸ هزار تومان، رکوردی تازه را به جا گذاشت و در صرافی‌های بانکی به نرخ ۱۸ هزار و ۶۰۰ تومان فروخته شد.

قیمت دلار در بازار امروز تهران، نسبت به ۲ روز پیش، افزایش ۱٫۱ درصدی داشته است.

قیمت سکه افزایشی شد

نادر بذر افشان، دبیرهیات مدیره اتحادیه طلا، جواهر و سکه تهران هر قطعه سکه تمام بهار آزادی امروز با قیمت ۷ میلیون و ۸۹۰ هزار تومان، نیم سکه ۳ میلیون و۹۲۰ هزار تومان، ربع سکه ۲ میلیون و ۱۷۰ هزار تومان و سکه گرمی یک میلیون و ۱۰۰ هزار تومان داد و ستد شد.

همچنین قیمت هر اونس طلا در بازار‌های جهانی به یک هزار و ۷۴۲ دلار رسید که نسبت به هفته گذشته حدود ۲۰ دلار افزایش داشته است و هر گرم طلای ۱۸ عیار به مبلغ ۷۷۴هزار و ۳۰۰ تومان معامله می‌شود.

بذر افشان افزود: در حال حاضر حباب سکه حدود ۴۰۰ هزار تومان است. دبیرهیات مدیره اتحادیه طلا، جواهر و سکه تهران گفت: افزایش نرخ ارز بر بازار طلا و سکه تاثیر گذاشت و باعث افزایش قیمت سکه و طلا شد. همچنین افزایش اونس جهانی یکی از دلایل افزایش نرخ طلا و سکه است.

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=95990

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰