تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
11

سکه باز هم گران شد/ دلار در مرز ۱۹ هزار تومان درجا زد

  • کد خبر : 96143
  • 02 تیر 1399 - 14:21
سکه باز هم گران شد/ دلار در مرز ۱۹ هزار تومان درجا زد

قیمت سکه و طلا در بازار همچنان روند صعودی را طی می‌کند. در همین حال از پس دو روز متوالی افزایش نرخ ارز، امروز قیمت دلار در آستانه ورود به کانال ۱۹ هزار تومان توقف کرد. «ایرنا» نوشت: بر این اساس، قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز با ثبت رکورد جدیدی […]

قیمت سکه و طلا در بازار همچنان روند صعودی را طی می‌کند. در همین حال از پس دو روز متوالی افزایش نرخ ارز، امروز قیمت دلار در آستانه ورود به کانال ۱۹ هزار تومان توقف کرد.

«ایرنا» نوشت: بر این اساس، قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز با ثبت رکورد جدیدی هشت میلیون و ۲۱۵ هزار تومان و هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم هشت میلیون و ۱۰۰ هزار تومان قیمت‌گذاری شد.

همچنین نیم سکه نیز چهار میلیون و ۱۵۰ هزار تومان، ربع سکه دو میلیون و ۳۰۰ هزار تومان و هر قطعه سکه گرمی یک میلیون و ۲۲۰ هزار تومان تعیین قیمت شد. هر گرم طلای خام ۱۸ عیار ۸۱۲ هزار و ۴۰۰ تومان و هر مثقال طلا نیز سه میلیون و ۵۵۸ هزار تومان به فروش رسید.

دلار در مرز ۱۹ هزار تومان درجا زد

امروز صرافی‌ها هر دلار را بدون تغییر در قیاس با دیروز به قیمت ۱۸ هزار و ۸۰۰ تومان به فروش می رسانند. نرخ خرید دلار از مردم نیز در صرافی ها برابر با ۱۸ هزار و ۵۰۰ تومان اعلام شده است. صرافان غیر بانکی اما دلار را به قیمت هایی پایین تر از این رقم از مردم خریداری میکنند.

بر اساس این گزارش یورو نیز به تاسی از دلار بدون تغییر قیمت به نرخ ۲۰ هزار و ۹۰۰ تومان فروخته می شود. هر یورو در صرافی های بانکی به نرخ ۲۰ هزار و ۶۰۰ تومان از مردم خریداری می‌شود. همواره افزایش فاصله نرخ خرید و فروش ارز از نظر معامله گران سیگنالی است ک بازارساز به بازار مخابره می کند تا نشان دهد قیمت ها در روزهای اتی کاهشی خواهد بود.

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=96143

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰