تاریخ : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024
13

رد صلاحیت احمدی‌نژاد به خاطر مایکل جکسون

  • کد خبر : 96321
  • 06 تیر 1399 - 12:13
رد صلاحیت احمدی‌نژاد به خاطر مایکل جکسون

به گزارش جمهوریت محمدحسن قدیری ابیانه، سفیر اسبق کشورمان، درباره شانس اصلاح طلبان برای پیروزی در انتخابات ۱۴۰۰ ، گفت: اصلاح طلبان پایگاه تضعیف شده قبلی خود را نیز در جامعه از دست داده اند و مواضع آن‌ها نه تنها مورد نقد بلکه مورد مضحکه مردم نیز قرار گرفته است. احمدی‌نژاد در سودای انتخابات ۱۴۰۰ […]

به گزارش جمهوریت محمدحسن قدیری ابیانه، سفیر اسبق کشورمان، درباره شانس اصلاح طلبان برای پیروزی در انتخابات ۱۴۰۰ ، گفت: اصلاح طلبان پایگاه تضعیف شده قبلی خود را نیز در جامعه از دست داده اند و مواضع آن‌ها نه تنها مورد نقد بلکه مورد مضحکه مردم نیز قرار گرفته است.

قدیری ابیانه افزود: مردم در انتخابات مجلس هم به اصلاح طلبان اعتماد نکردند و امروز هم مطرح شدن اسامی مثل ظریف، نوبخت، جهانگیری و سید حسن خمینی نشان از استیصال اصلاح طلبان در نداشتن مهره‌ای است که حتی بتواند ذره‌ای اعتماد عمومی را جلب کند.کسانی که ممکن است وارد عرصه انتخابات شوند از جناح غیر از اصلاح طلبان احتمالا آقای قالیباف، علی لاریجانی ، محسن رضایی ، حاج بابایی ، سلیمی ، آیت الله رئیسی ، جلیلی و میرسلیم هستند.

سفیر اسبق کشورمان گفت: البته قطعا افراد دیگری هم کاندید خوهند شد، اما باید دید که کدام یک از آن‌ها برای سمت ریاست جمهوری احراز صلاحیت خواهند شد ، احمدی نژاد اصلا اصولگرا نبوده و نیست و از طرف این طیف هم کاندید نخواهد شد و در صورت حضور در انتخابات هم قطعا رد صلاحیت می‌شود و احتمالا عملکردی مانند سال‌های ۹۲ و ۹۶ به نفع جریان اصلاحات خواهد داشت، اما راه به جایی نخواهد برد.

تحلیلگر مسائل سیاسی بیان کرد: اخیرا هم جریان هوادار احمدی نژاد در توئیت‌های‌شان در شبکه‌های اجتماعی پیام‌هایی را منتشر کردند مبنی بر اینکه رقاصان و ورزشکارانی مثل مایکل جکسون را عامل اصلی انقلاب در آمریکا معرفی کرده و آن‌ها را معجزه گران بزرگ می‌دانند که همین امر هم باعث عدم تایید صلاحیت‌شان خواهد شد.

او با اشاره به احتمال کاندیداتوری آیت الله رئیسی در انتخابات خاطر نشان کرد: البته رئیسی تمایلی برای نامزدی ندارد، اما قطعا با اصرار اقشار مختلف مواجه خواهد شد و با توجه به عملکرد مثبتی هم که رئیسی در مبارزه با فساد در قوه قضائیه داشته و پشیمانی افرادی که بر اثر تبلیغات سو به او رای نداده اند احتمالا در صورت نامزدی؛ رئیس جمهور بعدی خواهد بود.

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=96321

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰