تاریخ : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024
12

فرمانده ای که احمدی نژاد سه بار حکمش را امضا نکرد

  • کد خبر : 96396
  • 07 تیر 1399 - 9:40
فرمانده ای که احمدی نژاد سه بار حکمش را امضا نکرد

خبرنیوز نوشت: علیرضا زالی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی است. او پیش از این رئیس سازمان نظام پزشکی ایران بود. زالی فارغ‌التحصیل جراحی مغز و اعصاب از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی است. او همچنین فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلان شهر تهران است. زالی را که از گذشته به عنوان یک فرد […]

خبرنیوز نوشت: علیرضا زالی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی است. او پیش از این رئیس سازمان نظام پزشکی ایران بود.

زالی فارغ‌التحصیل جراحی مغز و اعصاب از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی است. او همچنین فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلان شهر تهران است.

زالی را که از گذشته به عنوان یک فرد قانونمند می شناسند شاید تنها مسوولی باشد که همواره با ماسک از صفحه تلویزیون مشاهده شده؛نزدیک دو ماه است هر آنچه اخبار شبکه های مختلف صداوسیما و سایر رسانه ها از علیرضا زالی نشان داده اند او با رعایت تمامی پروتکل هایی که -همواره خود بر آن تاکید دارد- مثل دستکش و ماسک روبروی خبرنگاران ظاهر می شود و به طرح مسایل مختلف در حوزه کاری اش می پردازد.

نکته جالب درباره فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلان‌شهر تهران مربوط به حدود هفت سال پیش است. زالی آن زمان توسط مجمع عمومی نظام پزشکی و بر اساس انتخاباتی که انجام گرفت، با ۱۶۶ رای به عنوان رئیس جدید سازمان نظام پزشکی برگزیده شد و در حالی که بر اساس قانون، حکم تنفیذ رئیس کل سازمان نظام پزشکی باید به امضای محمود احمدی نژاد -رئیس جمهور وقت- می رسید، اواز امضای حکم زالی امتناع کرد؛ حکمی که حتی سه بار به دفتر ریاست جمهوری ارسال شد اما هر بار احمدی نژاد از امضای آن خودداری کرد.

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=96396

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰