تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
9

چرا احمدی‌نژاد منتقد عملکرد خودش شده ؟

  • کد خبر : 96859
  • 14 تیر 1399 - 8:51
چرا احمدی‌نژاد منتقد عملکرد خودش شده ؟

عضو اتاق بازرگانی تهران در مقابل انتقاد رییس‌جمهور سابق درباره قرارداد با چین، گفت: جناب آقای احمدی‌نژاد، شما از افرادی بودید که قراردادها و تفاهم‌نامه‌های زیادی با کشور چین بسته بودید، حال منتقد عملکرد خود می‌شوید؟ به نظر بنده بهتر است رییس‌جمهور سابق کنار منافع ملت باشد، نه در مقابل آن. در روزهای اخیر خبری […]

عضو اتاق بازرگانی تهران در مقابل انتقاد رییس‌جمهور سابق درباره قرارداد با چین، گفت: جناب آقای احمدی‌نژاد، شما از افرادی بودید که قراردادها و تفاهم‌نامه‌های زیادی با کشور چین بسته بودید، حال منتقد عملکرد خود می‌شوید؟ به نظر بنده بهتر است رییس‌جمهور سابق کنار منافع ملت باشد، نه در مقابل آن.

در روزهای اخیر خبری مبنی بر قرارداد بلند با چین منتشر شد و برخی این قرارداد را وطن فروشی و یا ترکمانچای نام‌گذاری کردند. اما واقعیت قرارداد چیست؟

سعید اشتیاقی، عضو اتاق بازرگانی و صنایع و معادن تهران در این خصوص در گفت‌وگو با خبرآنلاین گفت: پس از پیروزی آقای روحانی در انتخابات سال ۹۶ حباب‌های زیادی در کشور به‌وجود آمد؛ حباب افزایش قیمت مسکن، دلار و حامل‌های انرژی. اما به نظر من بزرگ‌ترین حباب به‌وجود آمده، حباب امید بود.

به اعتقاد وی، بعد از تصویب و اجرایی شدن برجام، مردم امیدوار به روزهایی بودند که تمامی مشکلاتشان حل و فصل شود، اما دیری نپایید که از آن توافق، تکه کاغذی بیش بر جای نماند و همه حباب‌ها سر جای خود ماند؛ به جز حباب امید که خیلی زود از بین رفت و می‌توان گفت آن هم به دلیل دل بستن بیش از حد به کشورهای اروپایی و آمریکایی و پشت کردن به کشورهای شرقی از جمله چین، کشوری که از لحاظ سیاسی و اقتصادی قرابت چندین ساله با ایران دارد و همیشه نظر و آرایی که در شورای امنیت اعلام کرده، مطابق با منابع سیاسی و اقتصادی کشور ایران بوده است.

عضو اتاق بازرگانی و صنایع و معادن تهران تصریح کرد: کشور ایران همیشه از دلواپسان ضربه خورده است، آنان که وقتی زمام امور را در دست داشتند؛ به گونه‌ای فعالیت می‌کردند و زمانی که دیگر در گود کارهای اجرایی نبودند، منتقد کارهایی می‌شدند که خود طلایه‌دار آن موضوع بودند.

اشتیاقی ادامه داد: جناب آقای احمدی نژاد، شما از افرادی بودید که قراردادها و تفاهم‌نامه‌های زیادی با کشور چین بسته بودید، حال منتقد عملکرد خود می‌شوید؟ به نظر بنده بهتر است رییس‌جمهور سابق کنار منافع ملت باشد، نه در مقابل آن.

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=96859

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰