تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
10

کنایه سخنگوی روحانی به مواضع اخیر احمدی‌نژاد

  • کد خبر : 96892
  • 14 تیر 1399 - 15:01
کنایه سخنگوی روحانی به مواضع اخیر احمدی‌نژاد

علی ربیعی، دستیار ارتباطات اجتماعی رییس جمهور و سخنگوی دولت به مواضع اخیر محمود احمدی‌نژاد درباره عملکرد دولت روحانی واکنش نشان داد. سخنگوی دولت در یادداشتی نوشت: * (با کنایه به احمدی نژاد): به موضعگیری یکی ازمقامات سیاسی پیشین کشور در خصوص«برنامه راهبردی ایران و چین» می‌رسم. انگار نه انگار میلیاردها دلار پول ما را […]

علی ربیعی، دستیار ارتباطات اجتماعی رییس جمهور و سخنگوی دولت به مواضع اخیر محمود احمدی‌نژاد درباره عملکرد دولت روحانی واکنش نشان داد.

سخنگوی دولت در یادداشتی نوشت:

* (با کنایه به احمدی نژاد): به موضعگیری یکی ازمقامات سیاسی پیشین کشور در خصوص«برنامه راهبردی ایران و چین» می‌رسم. انگار نه انگار میلیاردها دلار پول ما را در کشورهای خارجی بی سر و صاحب رها کرده اند.

* یک روز علیه غرب می شورند و تنها راه نجات را کار با جهان منهای غرب می دانند و روز دیگر! دیگی که برای من نمی جوشد، کله…بجوشد!

* چه تلاشی برای محدود کردن همین یک آب باریکه دلخوشی، تفریح و شغل میلیونی برای مردم انجام می شود.

* تلگرام که محدود شد، چه کسانی در تلگرام باقی ماندند و چه کسانی بیرون رفتند و این شبکه اجتماعی دو دستی تقدیم کسانی شد که بخاطرشان محدود شد.

* احساس می کنم مردم خسته شده اند. یک جور شورش روحی-روانی علیه سبک زندگی با پروتکل بهداشتی شکل گرفته است.

* خود من در همین چند روز چند کارت عروسی دریافت کرده ام. چقدر سخت و دشوار است هم به مردم بباورانیم که ابتلا و مرگ در همین نزدیکی ماست.

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=96892

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰