تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
7

یخچال هم قیمت پراید شد

  • کد خبر : 96930
  • 15 تیر 1399 - 10:55
یخچال هم قیمت پراید شد

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه معاونت حمایت از مصرف‌کنندگان وزارت صمت در کما به سر می‌برد، گفت: در بازار لوازم خانگی یخچال به قیمت پراید خرید و فروش می‌شود. به گزارش خانه ملت، سید غنی نظری خانقاه در جلسه علنی امروز(یکشنبه ۱۵ تیرماه) مجلس شورای اسلامی با اشاره به گزارش سرپرست وزارت صمت […]

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه معاونت حمایت از مصرف‌کنندگان وزارت صمت در کما به سر می‌برد، گفت: در بازار لوازم خانگی یخچال به قیمت پراید خرید و فروش می‌شود.

به گزارش خانه ملت، سید غنی نظری خانقاه در جلسه علنی امروز(یکشنبه ۱۵ تیرماه) مجلس شورای اسلامی با اشاره به گزارش سرپرست وزارت صمت اظهار داشت: به دلیل ضعف برنامه‌ریزی وزارت صنعت، معدن و تجارت و وزارت خارجه متأسفانه به سمت وابستگی به بیگانگان در حال حرکت هستیم. قیمت‌ها ساعت به ساعت بالا می‌رود و شما هم مثل ما تماشاگر هستید.

نماینده خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی خطاب به رئیس جمهور بیان کرد: آقای روحانی اگر معیشت مردم مهم است چرا دلیل عزل رضا رحمانی را بیان نمی‌کنید و چرا پس از وی هنوز وزیر صمت معرفی نشده است.

وی افزود: نقش رایزن‌های بازرگانی در سایر کشورها بسیار مهم است که می‌توانیم با استفاده از آنها برای ۶۰۰ میلیون نفر جمعیتی که در کشورهای همسایه حضور دارند بازاریابی انجام دهیم اما متأسفانه اقدام خاصی نمی‌شود و در کشوری مانند عراق فقط یک رایزن داریم.

نظری خانقاه خطاب به سرپرست وزارت صمت ادامه داد: شما به جای گزارش در مورد قیمت مرغ و تخم‌مرغ و ارزاق عمومی در مورد تولید ماسک گزارش می‌دهید، اقدام شما در راستای کنترل قیمت خودرو چیست، چرا برای شکستن انحصار خودروسازی اقدام نمی‌کنید، علیرغم اظهارنظر شما مبنی بر افزایش ۳۰ درصد تولید لاستیک شاهد افزایش قیمت لاستیک هستیم.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم گفت: بازار لوازم خانگی عملا از کنترل وزارت صمت خارج شده و یخچال به قیمت پراید خرید و فروش می‌شود. گرانی در کشور بیداد می‌کند و عملاً معاونت حمایت از مصرف‌کنندگان وزارت صمت در کما به سر می‌برد، بازرسین شما در بازار حضورشان دردی را از گرانی درمان نمی‌کند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: برنامه شما در مورد واحدهای تولیدی غیرفعال چیست، چرا وزارت صمت در زمینه معادن اردبیل به خصوص معادن خلخال و کوثر اقدامی نمی کند در حالی که می‌توان بیش از دو هزار فرصت شغلی ایجاد کرد.

نظری خانقاه اظهار داشت: دولت باید پیگیر اقتصاد و رفاه باشد اما امروز رفاه عمومی برای مردم باقی نمانده و باید تلاش کنیم تا شرایط بهبود یابد

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=96930

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰