تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
7

انفجار در غرب تهران و شهرقدس تکذیب شد+جزئیات

  • کد خبر : 97292
  • 20 تیر 1399 - 11:46
انفجار در غرب تهران و شهرقدس تکذیب شد+جزئیات

به گزارش جمهوریت ،شب گذشته برخی کاربران شبکه های اجتماعی اخباری مبنی بر صدای انفجار در غرب تهران و شهرقدس را منتشر کردند . ساعتی بعد خبرگزاری فارس با اعزام خبرنگارانش به شهریار و شهر قدس در دو گفت و گو با رهگذران خیابانی شایعه وقوع انفجار در غرب تهران را که از حوالی ساعت […]

به گزارش جمهوریت ،شب گذشته برخی کاربران شبکه های اجتماعی اخباری مبنی بر صدای انفجار در غرب تهران و شهرقدس را منتشر کردند .

ساعتی بعد خبرگزاری فارس با اعزام خبرنگارانش به شهریار و شهر قدس در دو گفت و گو با رهگذران خیابانی شایعه وقوع انفجار در غرب تهران را که از حوالی ساعت ۲ شب در شبکه های اجتماعی دست به دست می شد را تکذیب کرد همچنین مشخص شده عکس ادعایی درباره این انفجارها هم برای پلایشگاهی در سرزمین‌های اشغالی قدس است.

لیلا واثقی ، فرماندار شهرقدس نیز در گفت و گویی وقوع هرگونه انفجار در این منطقه را تکذیب کرد . به دنبال آن حسین حق‌وردی نماینده مردم شهریار و شهر قدس در مجلس شورای اسلامی درخصوص برخی شایعات منتشر شده در فضای مجازی از سوی برخی از کاربران مبنی بر وقوع انفجار در منطقه غرب استان تهران و شهر قدس، بیان کرد: در منطقه شهر قدس، شهریار و ملارد که حوزه انتخابیه بنده است هیچ‌گونه انفجاری نداشته‌ایم.

وی در ادامه تاکید کرد: در محدوده شهرستان‌های غرب استان تهران یعنی قدس و ملارد و شهریار هیچ گونه حادثه‌ای ناشی از انفجار در شب گذشته نداشته ایم.

نماینده مردم شهریار و ملارد و شهر قدس در مجلس یازدهم تصریح کرد: شب گذشته فقط در شهرستان قدس قطعی برق داشتیم که به سبب فعالیت های دوستان اداره برق بوده است.

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=97292

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰