تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
7

احمدی‌نژاد عقل داشته باشد کاندیدا نمی‌شود

  • کد خبر : 97708
  • 26 تیر 1399 - 18:03
احمدی‌نژاد عقل داشته باشد کاندیدا نمی‌شود

به گزارش جمهوریت ، هادی غفاری در گفت و گو با روزنامه آرمان ملی گفته است: « معتقدم آقای احمدی نژاد به اندازه‌ای عقل دارد که متوجه باشد در بین مردم جایگاهی چندانی ندارد. اگر وی واقعا گمان می‌کند در بین مردم دارای جایگاه است باید وارد صحنه شود و در انتخابات ۱۴۰۰ کاندیدا شود. […]

به گزارش جمهوریت ، هادی غفاری در گفت و گو با روزنامه آرمان ملی گفته است: « معتقدم آقای احمدی نژاد به اندازه‌ای عقل دارد که متوجه باشد در بین مردم جایگاهی چندانی ندارد. اگر وی واقعا گمان می‌کند در بین مردم دارای جایگاه است باید وارد صحنه شود و در انتخابات ۱۴۰۰ کاندیدا شود. هر کسی احساس می‌کند بین مردم جایگاه دارد و می‌تواند مشکلات کنونی کشور را حل کند، در صحنه حضور پیدا کند. این وضعیت برای آقای احمدی‌نژاد نیز وجود دارد. مردم باید بخواهند چه کسی به عنوان رئیس‌جمهور انتخاب شود. هر چه مردم بخواهند باید همان اتفاق رخ بدهد. حرف اول و آخر را باید مردم بزنند. امروز اصولگرایان به دنبال آن هستند که در انتخابات ریاست‌جمهوری آینده به پیروزی دست پیدا کنند. بنده با این رویکرد که رئیس‌جمهور آینده کشور چه کسی باشد، مشکلی ندارم. مسأله مهم این است که آیا در بین اصولگرایان گزینه‌های وجود دارند که بتوانند راه‌حل مناسبی پیش‌روی مشکلات کشور قرار بدهند؟ بنده چنین گزینه‌هایی را مشاهده نمی‌کنم و گمان می‌کنم برخی اصولگرایانی که به دنبال حضور در انتخابات ریاست‌جمهوری هستند بیش از آنکه به‌دنبال حل مشکلات مردم باشند، به دنبال کسب قدرت هستند.

این در حالی است که مردم انتظار دارند کسی در انتخابات آینده ریاست‌جمهوری به پیروزی برسد که راه‌حل‌های علمی و عملی برای حل مشکلات کشور داشته باشد. راه‌حل اساسی مشکلات کشور با حضور احزاب قوی و تاثیرگذار حل خواهد شد. این دیدگاهی است که بنده همواره روی آن تاکید کرده‌ام. راه نجات کشور وجود احزاب پیشرو است، در غیر این صورت نمی‌توان به بهبود وضعیت کشور امیدوار بود. جریان اصلاحات نیز اگر می‌خواهد در فضای سیاسی ایران تاثیر‌گذار باشد باید به معنای واقعی و به‌صورت شفاف اصلاح‌طلب باشد. اصلاح‌طلبان باید از وضعیت باری‌به‌هر‌جهت که اگر این گزینه نشد به‌سراغ گزینه غیراصلاح‌طلب برویم، خارج شوند. این وضعیت جریان اصلاحات را به سرمنزل مقصود نخواهد رساند.»

 

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=97708

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰