تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
13

دست پر اصولگرایان در رقابت ۱۴۰۰

  • کد خبر : 97714
  • 26 تیر 1399 - 18:16
دست پر اصولگرایان در رقابت ۱۴۰۰

به گزارش جمهوریت ، امیررضا واعظ آشتیانی ، عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در گفت‌وگو با خبرگزاری ایلنا گفت: «پیش‌بینی من این است که تنوع کاندیدا در جریان اصولگرایی در انتخابات ۱۴۰۰  زیاد خواهد بود، منتها مهم این است که کدام یک از آن‌ها بتواند اقبال عمومی را به خود جلب کند. همچنین در […]

به گزارش جمهوریت ، امیررضا واعظ آشتیانی ، عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در گفت‌وگو با خبرگزاری ایلنا گفت: «پیش‌بینی من این است که تنوع کاندیدا در جریان اصولگرایی در انتخابات ۱۴۰۰  زیاد خواهد بود، منتها مهم این است که کدام یک از آن‌ها بتواند اقبال عمومی را به خود جلب کند. همچنین در این زمینه نکته‌ای وجود دارد و آن این است که جامعه در گام دوم انقلاب به سمت نیروهای جدید، انقلابی، کارآمد، شجاع و عملگرا می‌رود، یعنی ما نیاز داریم که نیروهایی با این شاخصه‌هایی که عرض کردم، داشته باشیم.

افرادی که به ارزش‌ها و منافع نظام و انقلاب پایبند باشند و در مواقع ضروری در عرصه‌های سیاست داخلی، سیاست خارجی و اقتصادی شجاعانه موضع‌گیری و حتی عمل کنند. برخلاف آنچه که برخی اصلاح‌طلبان بیان می‌کنند که در انتخابات حضور نخواهند داشت، من اعتقاد دارم که اصلاح‌طلبان حضور جدی خواهند داشت. البته معتقدم حضور این جریان سیاسی در انتخابات و عرصه سیاسی، خوب است. ما نمی‌خواهیم انتخابات تک قطبی باشد. انتخابات باید فضایی را فراهم کند که نیروهایی که قابلیت رای‌آوری دارند از هر دو جناح ورود کنند و تصمیم با مردم است، اما نکته مهم و قابل توجه در انتخابات این است که شعارها باید به گونه‌ای مطرح شود که در عمل هم شدنی و تحقق‌پذیر باشد، نه اینکه به نحوی شعار و وعده داده شود و بعد از انتخابات عملکرد برعکس شعارها باشد.»

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=97714

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰