تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
13

مصاحبه نماینده مجلس درباره واگذاری چین پیگیری خط مشی احمدی نژاد بود / پیاده نظام احمدی‌نژاد مجری خط فکری او هستند

  • کد خبر : 97853
  • 29 تیر 1399 - 16:01
مصاحبه نماینده مجلس درباره واگذاری چین پیگیری خط مشی احمدی نژاد بود / پیاده نظام احمدی‌نژاد مجری خط فکری او هستند

غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی ، رییس فراکسیون مستقلین ولایی در مجلس دهم در گفت و گو با خبرنگار جمهوریت درباره اظهارات اخیر یکی از نمایندگان مجلس یازدهم درباره واگذاری کیش به چینی ها گفت: فراموش نکنیم نخستین بار احمدی نژاد این اظهارات را درباره سند همکاری ایران و چین مطرح کرد و مدعی شد گه […]

غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی ، رییس فراکسیون مستقلین ولایی در مجلس دهم در گفت و گو با خبرنگار جمهوریت درباره اظهارات اخیر یکی از نمایندگان مجلس یازدهم درباره واگذاری کیش به چینی ها گفت: فراموش نکنیم نخستین بار احمدی نژاد این اظهارات را درباره سند همکاری ایران و چین مطرح کرد و مدعی شد گه کیش در حال واگذاری به چینی ها است .

بیشتر بخوانید:

وی در ادامه این مطلب گفت: همان طور که بسیاری از چهره های سیاسی مطرح کرده اند ، آقای احمدی نژاد به خودی خود یک مهره سوخته است اما این تمام ماجرا نیست ؛ احمدی نژاد در مجلس و دولت برای خود پیاده نظام دارد ، او پیش از تحویل دولت ۵هزار نیرو را به استخدام ساختار اداری د.ولت در آورد و از نمایندگان فعلی مجلس تعداد قابل توجهی «احمدی نژادی» هستند.


جعفرزاده ایمن آبادی با اشاره به مصاحبه اخیر این نماینده مجلس – که در دولت احمدی نژاد نیز استاندار بوده است- در یک برنامه تلویزیونی درباره واگذاری جزیره کیش به چینی ها توسط دولت روحانی ، تاکید کرد: احمدی نژاد برای خوددر مجلس یازدهم کادرسازی کرده و چهره های مختلف با اشاره او همان خط را پیگیری می کنند کما این که این موضوع در ماجرای مصاحبه اخیر مشهود بود.

وی تاکید کرد: خود آقای احمدی نژاد البته تقیه می کنند و به طور مستقیم به مسائل ورود نمی کنند اما با یک اشاره پیاده نظام ایشان مسائل را پیگیری می کنند.

 

بیشتر بخوانید:

تلاش سه ساله برای دیدار با رهبری / احمدی نژاد به دنبال مصادره به مطلوب است.

جعفرزاده ایمن آبادی درباره تلاش احمدی نژاد برای دیدار با رهبری نیز گفت: حداقل ۳ سال است که احمدی نژاد به دنبال دیدار با رهبری است اما به او فرصتی داده نمی شود و البته بسیار تصمیم درستی است.
وی ادامه داد: احمدی نژاد به دنبال مصادره به مطلوب از این دیدار است چرا که می داند گروهی هوادار دارد که طرفدار او هستند اما نظر رهبری برایشان حجت است بنابراین سعی دارد با دیدار با ایشان ، از این تصویر مصادره به مطلوب کرده و از ظرفیت این گروه از طرفدارانش استفاده کند.

احمدی نژاد حزب به راه بیاندازد

جعفرزاده همچنین در ادامه این گفت و گو می گوید که احمدی نژاد یک ظرفیت اجتماعی غیرقابل انکار د ارد. وی تاکید می کند:« آقای احمدی نژاد در حال حاضر زیر میز بازی می کند، این کار نه درست است نه مردانه . ایشان باید یک حزب راه بیاندازند و همه این نمایندگان مجلس و کسانی که پیرو خط فکری ایشان را هستند را عضو این حزب کند».

وی ادامه داد: قاعده سیاست مردن همین است که ایشان به صورت علنی بر اساس وزن سیاسی خود حزب به راه بیاندازد نه این که قایم باشک بازی کند. با راه اندازی حزب من تصور می کنم حداقل ۵۰ نماینده مجلس عضو حزب ایشان می شوند.

جعفرزاده ایمن آبادی همچنین افزود:« به هر حال آقای احمدی نژاد درست مثل آقای خاتمی سرمایه نظام هستند، باید از این ظرفیت ها به درستی استفاده شود»

نماینده ادوار هشتم تا دهم مجلس خاطرنشان کرد:« نمی توان گفت مصاحبه این نمیانده مجلس خامی گری بوده است ، این کار ترویج خط فکری احمدی نژاد بود».

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=97853

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰