تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
6

بر بازار کنید مردم بدانند حداقل زنده اید

  • کد خبر : 98087
  • 01 مرداد 1399 - 12:46
بر بازار کنید مردم بدانند حداقل زنده اید

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس خطاب به رئیس جمهور گفت: گرانی‌های افسارگسیخته مردم را به ستوه آورده است، چرا نظارتی بر بازار ندارید تا مردم بدانند حداقل شما زنده هستید. به گزارش خانه ملت، محمد سبزی در نشست علنی امروز (چهارشنبه، اول مرداد ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود گفت: کمتر از دو ماه […]

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس خطاب به رئیس جمهور گفت: گرانی‌های افسارگسیخته مردم را به ستوه آورده است، چرا نظارتی بر بازار ندارید تا مردم بدانند حداقل شما زنده هستید.

به گزارش خانه ملت، محمد سبزی در نشست علنی امروز (چهارشنبه، اول مرداد ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود گفت: کمتر از دو ماه تا شروع کار مدارس مانده، تعداد زیادی از روستاها از پوشش اینترنت محروم هستند، هر چه سریعتر اینترنت به روستاهای محروم برسانید تا نوش دارو بعد از مرگ سهراب نشود.

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس خطاب به بنیاد مسکن اظهار داشت: سال گذشته این بنیاد ساخت و ساز واحدهای زیادی در روستاها را شروع کرد و عملیات عمرانی آن را به دست پیمانکاران سپرد تا برای مردم آسیب دیده از سیل مسکن بسازد.

وی ادامه داد: عملیات ساخت و ساز بسیار کند و لاکپشتی است، در صورتی که باید تا امروز خانه‌ها تحویل مردم می‌شد، با سرعت عمل پیمانکار به نظر می‌رسد تا فصل پاییز و بارندگی ساخت و سازها به پایان نرسد، انتظار می‌رود سرعت کار افزایش پیدا کند.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس خطاب به رئیس جمهور اظهار داشت: گرانی های افسارگسیخته مردم را به ستوه آورده است، چرا نظارتی بر بازار ندارید تا مردم بدانند حداقل شما زنده هستید./

پایان پیام

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=98087

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰