تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
23

دو پلاک کوه دماوند همچنان وقف هستند

  • کد خبر : 98324
  • 08 مرداد 1399 - 11:43
دو پلاک کوه دماوند همچنان وقف هستند

در پی انتشار اخباری مبنی بر صدور سندی به نام دولت برای کل اراضی قله دماوند، معاون حفاظت و امور اراضی اداره منابع طبیعی مازندران گفت: اختلاف‌ها بر سر دو پلاک ۶۸ و ۶۹ حل شده است اما همچنان دو پلاک دیگر سابقه وقفیت دارند که پیگیر حل مشکل این دو پلاک نیز هستیم. موسی […]


در پی انتشار اخباری مبنی بر صدور سندی به نام دولت برای کل اراضی قله دماوند، معاون حفاظت و امور اراضی اداره منابع طبیعی مازندران گفت: اختلاف‌ها بر سر دو پلاک ۶۸ و ۶۹ حل شده است اما همچنان دو پلاک دیگر سابقه وقفیت دارند که پیگیر حل مشکل این دو پلاک نیز هستیم.

موسی مقیمی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: خوشبختانه برای پلاک‌های ۶۸ و ۶۹ کوه دماوند که پیش از این اختلافاتی بر سر آن با سازمان اوقاف داشتیم سندی به اسم سازمان جنگل‌ها صادر شد. برای بقیه پلاک‌ها نیز جانمایی صورت گرفته است و پیگیر صدور سند برای آن‌ها هستیم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا مالکیت سازمان جنگل‌ها بر سایر پلاک‌های دماوند اثبات شده است، گفت: در حال حاضر اختلافاتی روی پلاک‌های ۳۵ و ۳۷ وجود دارد که آن‌ها نیز سابقه وقفیت داشته اند. امیدواریم بتوانیم برای این دو پلاک نیز سندی به اسم دولت بگیریم.

معاون حفاظت و امور اراضی اداره منابع طبیعی استان مازندران در پایان گفت: اعتقاد ما این است که کوه دماوند جزو انفال است و باید تحت مالکیت سازمان جنگل‌ها باشد.

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=98324

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰