تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
8

تذکر ستاد ملی کرونا به مجلس درباره برگزاری جلسات علنی

  • کد خبر : 98570
  • 12 مرداد 1399 - 16:05
تذکر ستاد ملی کرونا به مجلس درباره برگزاری جلسات علنی

به گزارش جمهوریت  هاجر چنارانی نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی (امروز یکشنبه، ۱۲ مرداد ۹۹) پارلمان در تذکری شفاهی، گفت: ستاد ملی کرونا باید مشخص کند اگر قرار است کنکور به تأخیر بیفتد، سریع‌تر آن را اعلام کند، نه اینکه ما شاهد حجم زیادی از پیامک‌های مردمی باشیم و آنها […]

به گزارش جمهوریت  هاجر چنارانی نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی (امروز یکشنبه، ۱۲ مرداد ۹۹) پارلمان در تذکری شفاهی، گفت: ستاد ملی کرونا باید مشخص کند اگر قرار است کنکور به تأخیر بیفتد، سریع‌تر آن را اعلام کند، نه اینکه ما شاهد حجم زیادی از پیامک‌های مردمی باشیم و آنها مجلس را مدیریت کنند.

وی افزود: مجلس نباید در موضوع کنکور و مدارس تصمیم‌گیری کند، بلکه باید ستاد ملی کرونا این وظیفه را انجام دهد.

این نماینده مجلس تأکید کرد: ما فرزندانی داریم که در کرونا آسیب‌های زیادی دیده‌اند و معدل این دانش‌آموزان به دلیل کرونا و برگزار نشدن کلاس‌ها، افت شدیدی کرده است.

نماینده مردم نیشابور در مجلس ادامه داد: مجلس باید تصمیم‌ بگیرد که دفاتر نمایندگان مجلس سریع‌تر باز شود و بتوانیم به مشکلات مردم رسیدگی کنیم چرا که حجم زیادی از مشکلات و کارهای مردم از سوی دولت رها شده است.

چنارانی تصریح کرد: اگر نماینده‌ای بخواهد یک نفر را وارد دفترش در مجلس کند، به مشکل اساسی برمی‌خوریم، این در حالی است که مسئول دفتر نمایندگان ۲ تا ۳ ساعت بیرون دفتر منتظر است تا حراست مجلس اجازه ورود به او بدهد.

وی با بیان اینکه هجمه اصلی آمایش مشکلات مردم به سمت نمایندگان مردم است ولی ما امروز با یک دفتر که آن هم بسته است، مانده‌ایم، گفت: امروز مردم در یک شهرستان کوچک وقتی بنا دارند رئیس یک دانشکده یا رئیس یک اداره را ببینند، شش ماه باید منتظر بمانند.

 امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی نایب رئیس مجلس که ریاست جلسه را به عهده داشت، در پاسخ به تذکر نماینده نیشابور در مجلس، گفت: ستاد ملی کرونا درباره نحوه تشکیل مدارس و برگزاری کنکور تصمیم‌گیری می‌کند.

نایب رئیس مجلس خاطرنشان کرد: ستاد ملی کرونا چندین بار درباره جلسات علنی مجلس و نشست‌های کمیسیون‌ها تذکر داده، اما ما چون موظف به پیگیری موضوعات مردم هستیم، مجبور به برپایی این جلسات و نشست‌ها هستیم.

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=98570

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰