تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
13

مردم در انتخابات۱۴۰۰ به چهره ای همانند سردار سلیمانی رای می دهند

  • کد خبر : 98587
  • 13 مرداد 1399 - 11:07
مردم در انتخابات۱۴۰۰ به چهره ای همانند سردار سلیمانی رای می دهند

به گزارش جمهوریت ، منصور حقیقت‌پور، فعال سیاسی اصولگرا،‌ درباره اینکه کاندیدای مورد نظر کدام یک از گروه‌های سیاسی در مردادماه ۱۴۰۰ کلید پاستور را از حسن روحانی تحویل خواهد گرفت؟ اظهار داشت: این روزها خیلی‌ها این ذهنیت را به جامعه ترویج می‌دهند که به احتمال زیاد مردم کمی در انتخابات ۱۴۰۰ رأی خواهند داد. این […]

به گزارش جمهوریت ، منصور حقیقت‌پور، فعال سیاسی اصولگرا،‌ درباره اینکه کاندیدای مورد نظر کدام یک از گروه‌های سیاسی در مردادماه ۱۴۰۰ کلید پاستور را از حسن روحانی تحویل خواهد گرفت؟ اظهار داشت: این روزها خیلی‌ها این ذهنیت را به جامعه ترویج می‌دهند که به احتمال زیاد مردم کمی در انتخابات ۱۴۰۰ رأی خواهند داد. این در حالی است که مردم قطعاً با نظام قهر نمی‌کنند و حتماً پای انتخابات خواهند آمد و رئیس‌جمهوری مد نظرشان را انتخاب خواهند کرد. شاید بگویید، بیشتر مردم در انتخابات اسفند گذشته رأی ندادند، اما باید این را در نظر بگیریم که بحث انتخابات مجلس با انتخابات ریاست‌جمهوری فرق می‌کند و ان‌شاءالله در انتخابات ریاست‌جمهوری شاهد حضور پررنگ مردم خواهیم بود.

نماینده ادوار مجلس در ادامه گفت: مردم برای ایجاد تحول در ساختارهای تصمیم‌گیری، به ویژه ساختار اقتصادی، وارد صحنه می‌شوند و به کسی رأی خواهند داد که برنامه‌های جامعی برای برداشتن موانع اقتصادی داشته باشد.

وی تصریح کرد: مردم مخصوصاً در انتخاب رئیس دولت قابل ‌پیش‌بینی نیستند. با این حال باید دید در ماه‌های باقی‌مانده تا روز انتخابات چه مسائلی رخ خواهد داد. اما می‌توان گفت که عموم مردم به اصولگرا یا اصلاح‌طلب بودن کاندیداها کاری نخواهند داشت؛ یعنی این ‌بار با توجه به مدل انقلابی، یک رجل اقتصادی را انتخاب خواهند کرد تا او با اندیشه اقتصادی فضای مخدوش اقتصاد را ترمیم کند. من احتمال می‌دهم‌ عناصر جدیدی وارد رقابت شوند تا کشور و البته مردم را بالاخره از تنگناهای اقتصادی نجات دهند.

به گزارش اعتمادآنلاین حقیقت‌پور ادامه داد: اگر به ادبیات مقام معظم رهبری درباره انتخابات دقت کنیم، می‌بینیم که ایشان بحث انقلابی‌گری، حزب‌اللهی و جوان بودن را مطرح می‌کنند. به همین دلیل امیدوارم عنصرهایی پیدا شوند که فرا اصلاح‌طلب و فرا اصولگرا باشند تا بتوانند از همه ظرفیت‌ها برای کاهش مشکلات بهره گیرند. همان‌طور که در دفاع مقدس به یک مدلی رسیدیم که لشکرها و داوطلبان، ورای بحث‌های سیاسی، به خوبی مشکلات آن مقطع تاریخی‌مان را حل کردند.

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=98587

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰